Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Jag spanar efter en sån KS *dregel*För närvarande bara två. Måste bli ändring på det.
Va fint jao. Vad är det för referensnummer?Min enda för tillfället men fler ska det bli så småningom
Uhh fina. Vad är det för modell på höger sida?Efter att SCEA005 och 6139-6012 har lämnat återstår endast 3st.
Uhh fina. Vad är det för modell på höger sida?
Blev kär i denna klockan.Tack Den heter 7a38-7020.
Blev kär i denna klockan.
Vart kan man köpa det? Eller vill du sälja?
Blev kär i denna klockan.
Vart kan man köpa det? Eller vill du sälja?
@johannes11
Håller KSen fortfarande tiden oförskämt bra?
Det kan nog stämma, och oförskämt fin är den ocksåDen fortade sig ca 2 sek/dygn, så oförskämt bra är ingen överdrift
Såldes för att finansiera en klocka som håller tiden ännu bättre, men man blir klart sugen på en ny KS, riktigt bra vintage de där.
Riktigt bra samling!Här är min blygsamma samlig
sbdx017
Sarg011
Srpa21
Sdgm003
7548-700f
Riktigt bra samling!
Jag såg det. Vi har bra smak helt enkelt.Tack, vi verkar ha några gemensamma pjäser
Här är min blygsamma samlig
sbdx017
Sarg011
Srpa21
Sdgm003
7548-700f
Passar bilen ☺.Inte mycket till samling men här är en ssc017.
Här är min blygsamma samlig
sbdx017
Sarg011
Srpa21
Sdgm003
7548-700f
Så jäkla bra val mister! Om du någonsin går i säljtankar för Grand Coctail....
Också en mycket fin samling!Här är min blygsamma samlig
sbdx017
Sarg011
Srpa21
Sdgm003
7548-700f