Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
You had us!Fan har inte samvete att ljuga för er människor, använde min diver extension för att få till bilhandlar looken, ville ju så gärna vara en i gänget
Sent from my iPhone using Tapatalk
Äntligen TT-jubilee med redigt rassel i trådenBra tråd!e jag inte med i topp 5 i rassel-ligan blir jag besviken
![]()
Snyggt!bilder..
En bra börjanKom igen nu, jag vet att det finns en stor skara med hängande länkar out there
Gör ett försök själv, kom ihåg att bara jag är en glad amatör på bilhandlarhäng:
![]()
Vad är det som gör att hängande länkar är vägen att gå?
Svårt att få till det rätta hänget på en DJ med jubilee. Länken måste vara rätt ny, så att den inte "fastnar" utan glider som en iller i sockiplast på armen.Tjusigt!
Nu har jag provat lite under förmiddagen denna slapparlördag, riktigt skönt.
Fuskar iofs med jubileelänk och Datejust, inte en massiv dykare som du har
![]()
Här nere på handryggen efter "knölen"
(syns inte riktigt på bilden)
Neeeej!Det var nog looks när jag köpte den för femton år sen.
Sen har den töjts lite mer sen dess.
Nu börjar jag faktiskt tröttna lite på det och kommer nog att tajta till den lite.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Hehe, jag visste väl att du inte skulle svika MekmekMitt Rubber B sitter...löst.
Bild
Bra rassellänk, plus i kanten för den röda tråden i tänket generelltLåter den hänga fritt, som allt annat (Y)
Snyggt! Roségulds Daytona?
Nice gap! Vad är det för gummi-läder band vi ser på bilden?Nya gummi/lädret från Hirsch hänger så klart
Skickas från min iPhone
Svinga får hårt med vänstern och ha ont i några dagar.
Hirsch har kommit med en serie läder med insida av gummi, lite naggad/räfflad typ, som tål hur mycket vatten som helst. Finns med gul, röd och blå insida och svart med små sportiga hål på utsidan, samt en lite mera city pimpad serie med svart gummiinsida och svart resp ljust brun kroko imitation. Tyckte den bruna blev lite somrig mot min svarta AT.Nice gap! Vad är det för gummi-läder band vi ser på bilden?
Och ingen paketøppning? :O![]()
Jag tycker det blev krångligt med de nya reglerna vilket gjorde att jag hoppade det.
Jag vill se fler bilder på den.Flippat Daytonan i Stål?
Yes, stålisen är såld. Här kommer en bild
![]()
+1Jag tycker det blev krångligt med de nya reglerna vilket gjorde att jag hoppade det.
Bra styrt häng! Gillar länkenFranskt bilhandlarhäng idag.