Franskt, Wilhelm, fransktBra styrt häng! Gillar länken
Vad är det för klocka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Franskt, Wilhelm, fransktBra styrt häng! Gillar länken
Vad är det för klocka?
Ok, nuff saidFranskt, Wilhelm, franskt![]()
Det är en Cartier Santos, tror modellen heter LM Carree och är från 80/90-talet.Bra styrt häng! Gillar länken
Vad är det för klocka?
Prova!Hur många av er bär klockan så och hur ser det ut när klockan glider ner på sidan? Få se lite riktigt häng nu då?![]()
Världsklass!![]()
Sådär skönt hängandes
![]()
Sommartid är perfekt tid för häng, på klockan alltsåInspirerad av alla sköna hänglänkar har jag låtit Datejusten hänga fritt senaste dagarna, jag gillart!
![]()
Bra där, WilleInspirerad av alla sköna hänglänkar har jag låtit Datejusten hänga fritt senaste dagarna, jag gillart!
![]()
Classy car dealerInte så hängig kanske men bilhandlarlänk i alla fall![]()
NU snackar vi
Härligt varma sommardagar inget som spänner här inte
Hehe, cooltKör deluxehäng på på presidenten. Jävligt avslappnat och gubbigt ;-)![]()
Var på väg från Trelle till en uraffär för att korta länken. Nu lite kortare fortfarande lite gubbig!Hehe, coolt
Skickas från min iPhone
Annars har du ju Jean och Victoria i Trelle, f d TillgrensVar på väg från Trelle till en uraffär för att korta länken. Nu lite kortare fortfarande lite gubbig!![]()
Jag röstar för gubbhäng-delex, satt ju som en smäckVar på väg från Trelle till en uraffär för att korta länken. Nu lite kortare fortfarande lite gubbig!![]()
Bilhandlarhäng är faktiskt jävligt underskattat!Jag röstar för gubbhäng-delex, satt ju som en smäck![]()
Att jag missat din tråd, sry my bad!Startade den här för ett tag sedan utan någon vidare respons
https://klocksnack.se/threads/visa-upp-ditt-bilhandlarhäng.24648/
Bättre surr här då
Oyster känns inte lika hängkompatibelt tyvärr, därav den tightare looken.
Fashion OCH function!
Det funkar det också, lovarAtt jag missat din tråd, sry my bad!
Datejusten har du ett riktigt kungligt GW-stuk på, mycket bra
Som du säger är bjuder inte oysterlink in lika mycket till långrassel,
jag siktar på att få in något med presidentlänk närmsta halvåret, blir kul att utforska rasselmöjligheterna på en sådan länk.