Blir liksom inte rätta stuket. Jubilee eller president. En fet president som rullar omkring som en såpad iller, det är grejjerNä, oyster med häng är verkligen ingen fest..
Konstant dingrisk
![]()
Skickas från min iPhone
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir liksom inte rätta stuket. Jubilee eller president. En fet president som rullar omkring som en såpad iller, det är grejjerNä, oyster med häng är verkligen ingen fest..
Konstant dingrisk
![]()
Den där killen får nog ha en livrem som klockband om det ska bli nåt häng![]()
Jaddra jaddra.. skämt o sido
![]()
Den där killen får nog ha en livrem som klockband om det ska bli nåt häng
Skickas från min iPhone
Fortsätter min trippelpost. Fan rätt schysst asså
Tjäna! Riktigt schysst, ser ut som du har gjort det förr![]()
Absolut, WilleKonstaterar som många innan mig att hänget är klart underskattat.. Tycker ändå jag hängde med ackuratess utan att tappa den ack så viktiga nonchalansen i hänget.. Kvällens bira blev för övrigt Abbot Ale, fan rätt schysst asså. Tjäna!
Mm, när jag hade Skx009 med jubilee kändes lite topptung och att länken liksom inte hängde med ordentligt utan vek sig på ett o-hängigt sätt. Kanske bättre på oyster?Provflyger SKX'n med rasslande länk, för klumpig/tung för att häng ska vara ok?
![]()
Snyggt!Tillfälligt seikohäng
![]()
Snyggt!
Vad är det för Seiko du kör långlänken på?
Skönt häng! skulle garanterat kunna kränga iväg en och en annan Cheva med det där hängetInte mycket till bilhandlarhäng kanske, men man vill ju vara med och bidra när man kan!
Jag tror du lederNu kortad länk dock![]()
Skall precis sälja min Golf 00 lågmilare! Måste nog ha bilhandlarklockan på mig då!Skönt häng! skulle garanterat kunna kränga iväg en och en annan Cheva med det där hänget![]()
Aahh, så ska det se ut1675 nu med extra länkbit, nice häng.. gillart
![]()
Kollade på Biltokig på SVT igår (för övrigt en härlig liten programserie, finns en variant som heter Båttokig också. Rekommenderas!).
Den här gubben hade byggt en fungerande veteranbil i skala från scratch under fyra år.
Ett riktigt kämpehäng på klockan hade han också!
![]()
Ouch!Tvärtom
Oouaouh!Tvärtom =
![]()
Tvärtom =
![]()