• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa ditt bilhandlarhäng!

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Nä, oyster med häng är verkligen ingen fest..
Konstant dingrisk:)
image.jpg
Blir liksom inte rätta stuket. Jubilee eller president. En fet president som rullar omkring som en såpad iller, det är grejjer :)


Skickas från min iPhone
 

Solvik

Panerai
Tjäna! Riktigt schysst, ser ut som du har gjort det förr:)

Konstaterar som många innan mig att hänget är klart underskattat.. Tycker ändå jag hängde med ackuratess utan att tappa den ack så viktiga nonchalansen i hänget.. Kvällens bira blev för övrigt Abbot Ale, fan rätt schysst asså. Tjäna!
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Snyggt!
Vad är det för Seiko du kör långlänken på?

Det är en SNX111 budgetdressare. Tyvärr klickade vi inte så jag gav bort den istället. För tunn känsla i länken. Såg grym ut på bild men skenet bedrog lite. Tyvärr verkar det göra det ganska ofta på Seiko 5 serien. Men de kostar ju så lite så jag kan inte låta bli dem med jämna mellanrum. ;)
snx111k-b.jpg
 

egbert

Panerai
Kollade på Biltokig på SVT igår (för övrigt en härlig liten programserie, finns en variant som heter Båttokig också. Rekommenderas!).
Den här gubben hade byggt en fungerande veteranbil i skala från scratch under fyra år.
Ett riktigt kämpehäng på klockan hade han också!
image.jpg
 
Topp