Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Camo00 skrev:Men det finns ju tvådelade band av Perlon också?!
Undersköterskan skrev:Camo00 skrev:Men det finns ju tvådelade band av Perlon också?!
Jo, det är NATO-remmar med perlon-väv. Egentligen det allra bästa för oss NATO-nördar, men de är ju förtvivlat svåra att få tag i. Inte många som säljer dom. :|
La en beställning nyss på 3 band på den där rackiga siten Yellys.ch... Helt ok pris, så jag slog till på svart, blått samt grått.
Ja den var craptastic! Vete fan vad som händer - jag la en beställning och valde paypal som betalningssätt. Men sen hände inget mer. Man brukar ju kopplas vidare till Paypal för att betala efter det. Vet inte om jag kommer få ett mail från siten som ber mig göra en manuell paypal-betalning... suckDen sajten var pre 2000. Återkoppla gärna hur det går med beställningen.
Snyggt det där!
14060 på perlon.
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
haha kan hålla med, tycker det är snyggare på bild än i verklighetenSorry, men perlonband är helt obegripligt. Lite som att ha gardiner med potatistryck. Men visst, mysprogga ni med era semivirkade klockarmband...
Tänkte direkt på din GMT och att det skulle vara sjukt grymt :/Jag har redan frågat Wesley och han kunde inte styra fram en grön som skulle matcha min GMT
Måste få fråga hur det gick. Jag gjorde samma som du. Paypal och sedan... inget. Hur gjorde du betalningen?Ja den var craptastic! Vete fan vad som händer - jag la en beställning och valde paypal som betalningssätt. Men sen hände inget mer. Man brukar ju kopplas vidare till Paypal för att betala efter det. Vet inte om jag kommer få ett mail från siten som ber mig göra en manuell paypal-betalning... suck
Denna site verkar ju lite modernare - bra priser på Rios perlon:
http://www.uhrenteile24.de/product_info.php/info/p3837_Rios-114-Sailor-Perlonband.html