• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa era perlonband!

ikaroess

Cartier
Datejust 1603
image.jpg

Skx007
image.jpg
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Jag måste slå ett slag för perlon också. Riktigt skönt att ha på sig för att det är mjukt men också för man kan dra åt den precis så hårt man vill att det ska sitta :)
Mörkbrunt från natoband.nu, bra kvalité på bandet men guld-färgade låset har fått stryk av saltvatten och börjat tappa färg..
_DSC0161.JPG


_DSC0148.JPG
 

marconimotet

Vacheron
2-Faktor
Det damp precis ner några perlonband från natoband.se på dörrmattan.
Banden ser fina ut men är alldeles för långa för mina smala handleder. Dessa band mäter 27 cm.
Har sedan tidigare perlonband från Rios på 23 cm, vilket enligt min mening är en perfekt längd.

Är det någon som vet vart man kan finna kortare perlonband?
 

marconimotet

Vacheron
2-Faktor
Det damp precis ner några perlonband från natoband.se på dörrmattan.
Banden ser fina ut men är alldeles för långa för mina smala handleder. Dessa band mäter 27 cm.
Har sedan tidigare perlonband från Rios på 23 cm, vilket enligt min mening är en perfekt längd.

Är det någon som vet vart man kan finna kortare perlonband?

Mätte Riosbandet lite slarvigt. Det mäter 25 cm.
 
Mätte Riosbandet lite slarvigt. Det mäter 25 cm.
Det damp precis ner några perlonband från natoband.se på dörrmattan.
Banden ser fina ut men är alldeles för långa för mina smala handleder. Dessa band mäter 27 cm.
Har sedan tidigare perlonband från Rios på 23 cm, vilket enligt min mening är en perfekt längd.

Är det någon som vet vart man kan finna kortare perlonband?
Är väl bara att korta bandet i spännet?
Så ser det ut på mina band iallafall.
 
Topp