Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken liten pärla! Kan man få fler bilder?Helvetia
![]()
Svårfotad rackare
Perlon it is...
![]()
/John R
Cool! Vad är det för klocka?
Datejust 1603
Skx007
Har du fått tag på 22mm på seikon eller är det 20mm?? Har letat 22mm sen bronsåldern
Har du fått tag på 22mm på seikon eller är det 20mm?? Har letat 22mm sen bronsåldern
Tack!Ruskigt fin Boctok.
Spennen kunne vært mer solid, men ellers er perlon good shit...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det damp precis ner några perlonband från natoband.se på dörrmattan.
Banden ser fina ut men är alldeles för långa för mina smala handleder. Dessa band mäter 27 cm.
Har sedan tidigare perlonband från Rios på 23 cm, vilket enligt min mening är en perfekt längd.
Är det någon som vet vart man kan finna kortare perlonband?
Mätte Riosbandet lite slarvigt. Det mäter 25 cm.
Är väl bara att korta bandet i spännet?Det damp precis ner några perlonband från natoband.se på dörrmattan.
Banden ser fina ut men är alldeles för långa för mina smala handleder. Dessa band mäter 27 cm.
Har sedan tidigare perlonband från Rios på 23 cm, vilket enligt min mening är en perfekt längd.
Är det någon som vet vart man kan finna kortare perlonband?
Så långt tänkte jag inte. Haha tack för tipsetÄr väl bara att korta bandet i spännet?
Så ser det ut på mina band iallafall.