En duo av tt-Chronomater, imponerande!
Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En duo av tt-Chronomater, imponerande!
Den där är inte dålig! Hade också ångrat migMan ångrar att man sålt den.. börjar bli sugen igen...
Hehe.. En utc i sitt bästa utförandeDen där är inte dålig! Hade också ångrat mig
Den vita var riktigt fin !Har ett gäng UFO:s, dock är några inlämnade för rucking just nu. Den vita med UTC är svensksåld + full set och den makalöst snygga gröningen är nu såld!
Den är i superskick och ska faktiskt ut på försäljning med flera andra så fort jag får hem den från urmakaren. Jag håller med den årliga vårrensningen... Coolare sommarklocka finnes icke!Den vita var riktigt fin !
Den vita heter Breitling chronomat GT b13050.1. Börjar bli rätt ovanliga faktiskt..Har ett gäng UFO:s, dock är några inlämnade för rucking just nu. Den vita med UTC är svensksåld + full set och den makalöst snygga gröningen är nu såld!
Vad menas med börjar bli ovanlig? Äger du en?Den vita heter Breitling chronomat GT b13050.1. Börjar bli rätt ovanliga faktiskt..
Eller hur! Men tror det är själva tavlan som kallas "GT" va? Hursomhelst, riktigt snygga med sina guldiga detaljer och blånerade visare.Den vita heter Breitling chronomat GT b13050.1. Börjar bli rätt ovanliga faktiskt..
Yepp tror det har nåt med subdials och göra. Ska ej förknippas med b13352..Eller hur! Men tror det är själva tavlan som kallas "GT" va? Hursomhelst, riktigt snygga med sina guldiga detaljer och blånerade visare.
För kännedom tillverkades GT endast år 1997-2000..Eller hur! Men tror det är själva tavlan som kallas "GT" va? Hursomhelst, riktigt snygga med sina guldiga detaljer och blånerade visare.
Låter som det stämmer! Min är årsmodell 1998 men utplockad 2000 i Kristinehamn.För kännedom tillverkades GT endast år 1997-2000..
ser juut som affes?!
Stämmer bra detser juut som affes?!
is affe back eller har du köpt den utav honom?Stämmer bra det
Jag köpte den av honom för ca 1,5 år sedan.is affe back eller har du köpt den utav honom?
blir lite konfundersam nu! haha
nice!Jag köpte den av honom för ca 1,5 år sedan.
40+nice!
får man fråga vad du fick ge?
är lite avis när man ser en så fin chronomat!!!
Den är bra helt klartär lite avis när man ser en så fin chronomat!!!
F14 Tomcat, tribute to the US navy retiring the jet from service. X/250, full set