Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra.I dag har jag pysslat om min gamla Chronomat som numera tillhör min svärfar...
...samt fått hem, rengjort och monterat en korrekt länk. Det blev löjligt bra om jag får säga det själv.
81950, 13047, 13048,
Den här är den bästa online på schneider-ufon:Liten bump på denna
finns det någon vettig sammanställning på vad som skiljer olika referenserna åt?
Mkt bra. Upptäckte länken efter jag hade postat. Tack!Den här är den bästa online på schneider-ufon:
Breitling Chronomat - a short history, part 2: The...
Breitling Chronomat A short history to aid identification Part 2: The Pilot's Chronomats - 1984 to the present day The life of the Breitling Chronomat began in 1940 with the application for a Swiss government patent for an innovative circular slide rule to be used in conjunction with a...www.watchuseek.com
Den svarta är ju fantastiskK13050.1
81.950 / B13047.1
Och fullset, såld i Sverige juli 1990. Fick den av min svärfar som köpte den ny.Den svarta är ju fantastisk
Stekig svärfarOch fullset, såld i Sverige juli 1990. Fick den av min svärfar som köpte den ny.
Kul Cool svärfar!Och fullset, såld i Sverige juli 1990. Fick den av min svärfar som köpte den ny.
Båda är grymma men den första är helt enkelt magisk!
Ytterligare ett par som jag ägt
Tack! Den såldes då jag tröttnade lite på guld.Båda är grymma men den första är helt enkelt magisk!
Riktigt fina,Tack! Den såldes då jag tröttnade lite på guld.
Just nu har jag två ufon kvar. Både i nära NOS. Så de får stanna ett tag, kompletterar varandra bra
Shit va trist! Lider med dig. Hur löser ni det då, alltså har du försäkring och grejer?Mitt tredje UFO har jag tyvärr bara sett på bild, velat ha ett sent ufo med utc länge så jag klippte denna direkt när den dök upp här på k&s. Skickades från Schweiz innan jul och det är det sista vi hört från den . Börjar ge upp hoppet om att det ’bara’ är pandemi och strul som sinkar den. Kanske är den borta, surt som f*n när man lyckats hitta ett fullset....
aosehus?Mitt tredje UFO har jag tyvärr bara sett på bild, velat ha ett sent ufo med utc länge så jag klippte denna direkt när den dök upp här på k&s. Skickades från Schweiz innan jul och det är det sista vi hört från den . Börjar ge upp hoppet om att det ’bara’ är pandemi och strul som sinkar den. Kanske är den borta, surt som f*n när man lyckats hitta ett fullset....
Yes. Tråkigt för @Marli . Inte för att det hjälper nu men rek internationellt ska man undvika i dagsläget. Covid påverkar dessa försändelser väldigt mycket. Express med DHL, UPS eller FedEx fungerar fortfarande bra.aosehus?
problemet kan ju ocksä vara postnord!Yes. Tråkigt för @Marli . Inte för att det hjälper nu men rek internationellt ska man undvika i dagsläget. Covid påverkar dessa försändelser väldigt mycket. Express med DHL, UPS eller FedEx fungerar fortfarande bra.
Ingen tröst i dagsläget hoppas att säljaren är behjälplig
Man brukar alltid få en scanning att den har anlänt till Sverige och är under tullbehandling. Har man inte fått det så ser läget inte så bra ut, tyvär.problemet kan ju ocksä vara postnord!
köpte en klocka ifrpn han för ett bra tag sedan å bad han akicka den med dhl men han akickade den med vanliga posten å de sluta med att klockan låg hos postnord rebt för länge i väntan på införtullning
kan vara så att den ligger på vänt i ett lösflak hos postnords tulllager....Man brukar alltid få en scanning att den har anlänt till Sverige och är under tullbehandling. Har man inte fått det så ser läget inte så bra ut, tyvär.
Har sagt det förut. Använd inte vanlig postgång för klockor internationellt. Fruktansvärt långsamt och med begränsad spårbarhet
Tycker ärligt talat det är lite konstigt att säljaren som i det här fallet är en handlare ens skickar med rek.