• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Maxer

Audemars
2-Faktor
kan vara så att den ligger på vänt i ett lösflak hos postnords tulllager....

inte första gången der händer utan att dom hunnit scannas
Kan vara så!
Just därför förstår jag inte varför man envisas med att skicka så pass dyra varor med rek, framförallt från icke euländer. Lägg till 200 spänn och få det levererat på 1-3 dagar
 

Rulle

Audemars
Kan vara så!
Just därför förstår jag inte varför man envisas med att skicka så pass dyra varor med rek, framförallt från icke euländer. Lägg till 200 spänn och få det levererat på 1-3 dagar
klockan jag köpte av han låg hos postnord i näatan 3 månader föräns den kom.

skulle ut å resa och den kom precis dagen innan jag skulle sticka
hade den inte kommit då hade jag varit körd för jag skulle vara borta längre än 2 veckor
 

Rulle

Audemars
nä, nu har vi gått lite väl off-topic här!

får balansera ut det med lite bilder istället!
20181108_154158.jpg

20190330_122726.jpg
20190817_154318.jpg
20190908_220829.jpg
20190927_203402.jpg
 

Marli

Cartier
Kollade Mello med kidsen, noterade att en av programledarna körde ufo med utc. Lustigt, klockan måste vara äldre än snubben..... Vågar vi oss på en trendspaning att vi börjar se en ufo-revival? 😁
 

Marli

Cartier
Vet du vad, jag var faktiskt på god väg att svara något surt över det faktum att du tvunget måste utnyttja din sakkunskap till att ironisera över min okunskap om olika springbars och deras användningsområden men jag bestämde mig för att låta bli.

Önskar dig en trevlig helg!
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Vet du vad, jag var faktiskt på god väg att svara något surt över det faktum att du tvunget måste utnyttja din sakkunskap till att ironisera över min okunskap om olika springbars och deras användningsområden men jag bestämde mig för att låta bli.

Önskar dig en trevlig helg!
Använd gärna citatknappen nästa gång. Varsågod! Jag delar gärna med mig av sakkunskap, lite därför jag spenderar tid på klockforum.
 
Topp