Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har nyss skaffat mig en begagnad RN diver, och det är en helcool liten feting! Det är tydligen den äldre modellens tavla med Tritium, och den lyser inte starkt så väldigt länge - men den slocknar aldrig helt istället! Jag trodde också den skulle vara FÖR stor, men den känns helt rätt.
De flesta har ju testat Skx007. Vad tycker ni om den kontra CWC dykare?
CWCn är mycket coolare och nättare. Har inte rört min skx sen jag skaffade en.De flesta har ju testat Skx007. Vad tycker ni om den kontra CWC dykare?
CWCn är mycket coolare och nättare. Har inte rört min skx sen jag skaffade en.
Dessutom ska en riktig beater vara quartz imho.
Precis det jag tänker - coolare och nättare. Spännande historia också. PM:a om du vill sälja den för ett överpris.
Silvermans, har de fysisk butik i London?
Skickas från min iPad via Tapatalk
Letat länge och väl efter en optimal beater. Kom fram till att quartz är det som gäller så man slipper hålla på att dra upp och ställa in. Rakt på armen är som gäller. Funderade länge på någon vintageklocka men slutar alltid med att man tycker den är för fin och sen använder man den inte som just beater. Så en CW SBS blir perfekt. Samtidigt inte anonym utan man kan köra lite snack kring klockan om någon frågar vilket inte brukar bli med en Seiko direkt. Redan beställt ett gäng olika nato & zulu från Timefactors vilket går emot mitt tänk med rakt på armen då man står och fibblar med olika band innan den kommer på.
Nu har det ju gått ett par månader, sååå... Sälja?![]()
Fasta bandstift, inte fasta bandhorn. Stiftet sitter fast i boetten och går ej att ta loss.Förklara för en som inte fattar. Fasta bandhorn, vad innebär det? Trodde de alltid satt fast... Avses det att det inte finns en springa att komma in i med bandbytarverktyget?