• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa och diskutera dina vitvaror!!

Smeg är ju modernt, öststatstillverkat, massproducerat skit. Pengarna läggs på design och marknadsföring. Av någon anledning har svenskar gått och blivit kära i skiten. Men det är just skit. Det ska man ha klart för sig. Typ ett Alessi på rökheroin. Eller ett Steinhart, på klocksnackiska.

Detta är min micro. Låt oss nu diskutera den..

microtel-inn-suites-by.jpg

@ScubaKing vi behöver ju lite specs, hittade tyvärr bara spec från en nyare Sharp carousel. Så vi kan diskutera den riktigt ordentligt.

0.7 CU. FT. 700W SHARP WHITE CAROUSEL COUNTERTOP MICROWAVE OVEN (SMC0710BW)
Tech Specs
A compact Carousel microwave, the 0.7 cu. ft. white SMC0710BW model is ideal for snacks, beverages, frozen meals and reheating. Its small footprint fits just about anywhere, while its roomy 10" Carousel® turntable is big enough for a full-size dinner plate. Glossy white finish with scratch-resistant glass door complements your style.

• SIZE
    • Full Size 0.7 cu. ft. capacity
    • 10" ceramic turntable
  • FINISHES
    • Glossy white finish with scratch-resistant glass door
  • SETTINGS
    • +30 seconds key
    • Time Cook, Time Defrost and Auto Defrost
    • Popcorn and beverage settings
  • POWER
    • 700 watts output
    • 11 cooking power levels
Det enda jag tänker på är att effekten är något låg enligt min "smak". keramiskt turntable, kul med moderna material, tror de snart kommer släppas i liquid metal.
Verkar vara något svårt att få den med vitguldsknappar.

Smeg är ju modernt, öststatstillverkat, massproducerat skit. Pengarna läggs på design och marknadsföring. Av någon anledning har svenskar gått och blivit kära i skiten. Men det är just skit. Det ska man ha klart för sig. Typ ett Alessi på rökheroin. Eller ett Steinhart, på klocksnackiska.

Antar att du är Bosch-typen. :p

Tillbaka
Topp