Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blev en riktigt häftig effekt med bezel och insert. Snyggt!
Suttit och målat på tavlan själv? Kul och det blev fint tycker jagSenaste![]()
Man måste älska en dubbelpostdubbelpost..
Haha jag råkade svara dig utan quote sen skulle jag lägga till det och tryckte på reply istället för quote.. då blev det ett nytt inläggMan måste älska en dubbelpost![]()
Nej men det var inte mig du svarade. Det var väl @WatchM Jag ville bara ge dig kärlek för en dubbelpost. Det händer mig allt för oftaHaha jag råkade svara dig utan quote sen skulle jag lägga till det och tryckte på reply istället för quote.. då blev det ett nytt inlägglesson learned
Den måste vara otroligt skön på handleden. Tudor Pelagos FXD är ju en av de bekvämaste klockor jag provat.Snyggt!
Här är min senaste![]()
Ja den sitter bra. Har inte testat originalet men vet att en skillnad på detta caset och originalet är bandbredden. Min (som är ett tactical frog case) har 22 och Tudor har 20. Men den sitter bra trevligt. Får se om den stannar som en kul toolwatch eller säljs. Nöjd med resultatet iafDen måste vara otroligt skön på handleden. Tudor Pelagos FXD är ju en av de bekvämaste klockor jag provat.
Väldigt kul klocka du tagit fram där![]()
Den målades lite till och klarlackadesSuttit och målat på tavlan själv? Kul och det blev fint tycker jag![]()
Riktigt fin! Se upp så det inte bygger för mycket för timvisaren bara. Men kanske är goda marginaler på den där?Den målades lite till och klarlackades![]()
Tror inte de blir några större problem. Annars får Tim och minut visaren sitta lite högre upp.Riktigt fin! Se upp så det inte bygger för mycket för timvisaren bara. Men kanske är goda marginaler på den där?
Riktigt cool den där! Tummen upp
Tack!Riktigt cool den där! Tummen upp![]()
Är detta någon byggsats eller något som du har designat själv?
Jag har gjort den själv. Ligger en beksrivning i hemslöjden:Är detta någon byggsats eller något som du har designat själv?