Finns det en tråd för Panerai-länkar kan vi gå över dit![]()
Det var ett sköj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns det en tråd för Panerai-länkar kan vi gå över dit![]()
Förlåt, nu ser jag på chrono24 att 049 inte har länk och att 051 har det. Vilken uppenbarelse! Tack för stor hjälp @metamorfos och @mårt![]()
Tack, det börjar klarna även om inte verkligheten ser sån ut då båda säljs både med och utan länk.
243 är fortfarande en klar favorit. Ingen dressare direktNemas! Alltid glad att hjälpa till, speciellt när du fick in mig på 243 (ångrar fortfarande inte att jag köpte din) - men jag fick en tillslut.
Vilken cool pjäs! Köp!!En 170 på länk med titan case och den polerade ringen skulle lätt kunna få en plats i min låda
![]()
Riktigt finOm någon nu skulle ha missat att 1226 har vit tavla.![]()
Nåja! AntracitVilken cool pjäs! Köp!!
FS: Panerai PAM 170 Luminor Submersible ANTHRACITE DIAL BRACELET BOXES / PAPERS! WOW - Rolex Forums - Rolex Forum
FS: Panerai PAM 170 Luminor Submersible ANTHRACITE DIAL BRACELET BOXES / PAPERS! WOW For Sale: NON-ROLEX watcheswww.rolexforums.com
Ber om ursäkt för postning av svarttavlad Panna...
Coolt att minutvisaren är blå och timvisaren grön... Tycker jag på riktigt, alltså! Sånt effektsökeri går jag påNjuter av den vita tavlan!![]()
![]()
![]()