• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

vonbahr

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Köpt vintage på distans av @vonbahr. Det är hur man bemöter problem som verkligen visar hur en bra säljare är.

Klockan kom fram men rusade. Fick direkt möjlighet att skicka tillbaka den eller om jag ville få den kikad på av urmakare. Jag valde det senare alternativet.

Vi misstänkte båda magnitisering och en enkel fix. Urmakaren fick dock inte riktigt till det och klockan skickades till välkänd forummek istället som fixade problemet.

@vonbahr stod för kostnaden av postgång och hjälpen som krävdes för att få ett lyckligt slut på det hela.

Så det råder inga tvivel om att det är en Goodguy vi talar om här :)
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en Tuna till @vonbahr
5 minuter ifrån första kontakt till swish.
Alltid trevlig
628EADDE-FB2B-46C6-8906-6CBAA99FB61A.jpeg
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Gjort en bytesaffär i 60k-klassen på distans med @vonbahr
Snabb, smidig och trevlig affär på alla sätt, och en klocka helt enligt beskrivning givetvis 😊
100% goodguy och jag gör gärna affärer igen!
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Gjort ännu en bytesaffär på distans med @vonbahr . Även denna affär gick otroligt smidigt och alla blev nöjda och glada ☺️
100% goodguy och jag gör gärna fler affärer om möjligheten ges ✌🏻
 
S

stewart

Guest
Köpt en Marinemaster,mycket nöjd med affären,snabbt skickat och lätt affär,helt klart en GG i min bok
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp