• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vostok-Tråden

En nykomling.



amph5w.jpg
 
Kan det vara en hel "Fake-vostok"? Det lär ju finnas såna. Eller ser den normal ut i övrigt?
Nä det ser rätt ut i övrigt (Kina modellerna ser man lätt skillnad på) men tavlan va skum :) Stjärnan är för högt upp och "Automaitc" har jag aldrig sett förr och vostok logotypen sitter på ett märkligt ställe mm. :) Rolig va den vart fall :)
Jag har samlat på mig en massa olika bilder på denna urtavla för att kunna jämföra alla varianter på den och den här va nog den mest udda jag hittat hittills :)
 
Senast ändrad:
Här är en av mina som jag hittade för ett tag sedan, utan datum och i en Amphibia boett :)
Verkar ganska ovanligt utan datum och dom sitter oftast i Amphibia boetter när jag sett dem :)
Jo jag vet den ser lite rasslig ut nu men den ska snart få lite uppmärksamhet så den blir ok igen..

1675191107753.jpeg

Det ser ovanligt ut utan datum ja. Och lite större indexprickar också tror jag, eller ser det bara så ut på bilden?
 
Nä det ser rätt ut i övrigt (Kina modellerna ser man lätt skillnad på) men tavlan va skum :) Stjärnan är för högt upp och "Automaitc" har jag aldrig sett förr och vostok logotypen sitter på ett märkligt ställe mm. :) Rolig va den vart fall :)
Jag har samlat på mig en massa olika bilder på denna urtavla för att kunna jämföra alla varianter på den och den här va nog den mest udda jag hittat hittills :)

Onekligen lite skum även om jag nog inte skulle se det vid första anblick. Var hittade du, länk? Fler bilder?

Skumma visare med!
 
Tillbaka
Topp