Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt läcker!!En nykomling.
![]()
Här va en skum ubåtstavla, aldrig sett förrKänns som något hempul då det va mycket skumma saker på den
![]()
Nä det ser rätt ut i övrigt (Kina modellerna ser man lätt skillnad på) men tavlan va skumKan det vara en hel "Fake-vostok"? Det lär ju finnas såna. Eller ser den normal ut i övrigt?
Grymt fin och riktigt läcker bezel medDet här blev Dagens.
![]()
Tack! Ja, den är mysig.Grymt fin och riktigt läcker bezel med![]()
Här är en av mina som jag hittade för ett tag sedan, utan datum och i en Amphibia boettTack! Ja, den är mysig.
Här är en av mina som jag hittade för ett tag sedan, utan datum och i en Amphibia boett
Verkar ganska ovanligt utan datum och dom sitter oftast i Amphibia boetter när jag sett dem
Jo jag vet den ser lite rasslig ut nu men den ska snart få lite uppmärksamhet så den blir ok igen..
![]()
Lumeprickarna är nog ganska normala så det kan nog vara bilden som spelar ett sprattDet ser ovanligt ut utan datum ja. Och lite större indexprickar också tror jag, eller ser det bara så ut på bilden?
Nä det ser rätt ut i övrigt (Kina modellerna ser man lätt skillnad på) men tavlan va skumStjärnan är för högt upp och "Automaitc" har jag aldrig sett förr och vostok logotypen sitter på ett märkligt ställe mm.
Rolig va den vart fall
Jag har samlat på mig en massa olika bilder på denna urtavla för att kunna jämföra alla varianter på den och den här va nog den mest udda jag hittat hittills![]()
Oj! Ja vart fanken hittade jag den där tro? Kan ha varit på Ebay? Jag samlade olika bilder på den där urtavlan en period för att kunna jämföra olika varianter av den så har lite dålig koll på vart bilden kommer ifrånOnekligen lite skum även om jag nog inte skulle se det vid första anblick. Var hittade du, länk? Fler bilder?
Skumma visare med!
Det här va en skum Amphibia.. Bakboetten har jag ej sett förr![]()
![]()
![]()
Köööp!!Åh, en Bam! I want...
Köööp!!
![]()
Super Rare! Vintage NOS Full Set Vostok Amphibian BAM diver men watch USSR 🥇🚀 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Super Rare! Vintage NOS Full Set Vostok Amphibian BAM diver men watch USSR 🥇🚀 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Nä det va lite saftigt även för ett "full set"Inte till det priset...
Wow!!!Superväder idag!perfekt för inskjutning av nyförvervet!![]()
![]()