• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vostok-Tråden

Delgada

Patek
Godmorgon.
20230206_071734.jpg
 

Utvisaren

Patek
Det här måste väl ändå vara något för @Utvisaren ?
Både mås och fyr på samma urtavla 😂

s-l1600.png


Alltså, hade jag inte av sammanhanget kunnat gissa mig till att det är en fyr på bilden så kunde det precis lika gärna vara reklam för vuxen.se senaste inkomna bihang till de vita handskarna. :hungry:
Var faktiskt ett tag sedan jag var i den ryska lådan. Eller ja igår men det var för att en fick lämna. Så kan det gå. Skall se om jag kan trolla fram nån bild lite senare kanske.

Edit. 900 SPÄNN!!! 😂😂😂😂😂😂
 

Vostok

Audemars
Alltså, hade jag inte av sammanhanget kunnat gissa mig till att det är en fyr på bilden så kunde det precis lika gärna vara reklam för vuxen.se senaste inkomna bihang till de vita handskarna. :hungry:
Var faktiskt ett tag sedan jag var i den ryska lådan. Eller ja igår men det var för att en fick lämna. Så kan det gå. Skall se om jag kan trolla fram nån bild lite senare kanske.

Edit. 900 SPÄNN!!! 😂😂😂😂😂😂
HAHAHAHAHAHA!!! KÖÖÖÖP!!! 😂 😂 😂 😂 😂
 

Utvisaren

Patek
Idag är det som förhjort😅

20230212_121519.jpg

Vostok möter den skånska mullsorken. En lömsk jävel. Icke att förväxla med den skånska pottsorken som är legio i trakterna. Och minst lika lömsk pga sitt högst irrationella uppträdande. Förekommer både som ensling och normalt upp till tropps storlek i flock.

20230212_121658.jpg
 
Topp