Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp!och nu frisk luft!Kaffe , har ni fått det än...
![]()
Alltså, hade jag inte av sammanhanget kunnat gissa mig till att det är en fyr på bilden så kunde det precis lika gärna vara reklam för vuxen.se senaste inkomna bihang till de vita handskarna.Det här måste väl ändå vara något för @Utvisaren ?
Både mås och fyr på samma urtavla
![]()
![]()
Vintage Vostok Military Mechanical Watch USSR Wostok Hand Painted Dial Lighthous | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vintage Vostok Military Mechanical Watch USSR Wostok Hand Painted Dial Lighthous at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
HAHAHAHAHAHA!!! KÖÖÖÖP!!!Alltså, hade jag inte av sammanhanget kunnat gissa mig till att det är en fyr på bilden så kunde det precis lika gärna vara reklam för vuxen.se senaste inkomna bihang till de vita handskarna.
Var faktiskt ett tag sedan jag var i den ryska lådan. Eller ja igår men det var för att en fick lämna. Så kan det gå. Skall se om jag kan trolla fram nån bild lite senare kanske.
Edit. 900 SPÄNN!!!![]()
Satansbrygden njutes även i söder.Godmorgon. Det blev kaffe idag också.
![]()
Hmmmm!tur för djuren att jag kör 350 idag!Idag är det som förhjort
![]()
Vostok möter den skånska mullsorken. En lömsk jävel. Icke att förväxla med den skånska pottsorken som är legio i trakterna. Och minst lika lömsk pga sitt högst irrationella uppträdande. Förekommer både som ensling och normalt upp till tropps storlek i flock.
![]()
Såg två olika flockar med ca 20 djur i varje. Mums.Hmmmm!tur för djuren att jag kör 350 idag!
![]()
Riktigt läcker!! Bra jobbat!!Fixat den här igår kväll samt idag...
![]()
Annars 800-1000 våtslip sen autosol och sist polywatch och då är den som ny!Repan på den här borde nästan gå att polera bort med Polywatch, tror ni inte? https://www.tradera.com/item/1000985/583216793/vostok-amphibia-dykarklocka
Saker vi gör i samlandets namn osv... men den urtavlan och jag kommer icke bo unde samma tak. Bra att någon annan tog det ansvaretFixat den här igår kväll samt idag...
![]()
Och använd för i helvete inte Biltemas metallputsmedel. Då kan du köra med vinkelslip lika gärna.Annars 800-1000 våtslip sen autosol och sist polywatch och då är den som ny!![]()
Nej!autosol ska det vara ju!!!Och använd för i helvete inte Biltemas metallputsmedel. Då kan du köra med vinkelslip lika gärna.
Saker vi gör i samlandets namn osv... men den urtavlan och jag kommer icke bo unde samma tak. Bra att någon annan tog det ansvaret![]()