• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vostok-Tråden

Utvisaren

Patek
Det skall snöa och storma. Alltså regna underifrån om man bor i Skåne.
Så badklocka på det och dra till gymmet.
20230307_155949.jpg
 

Vostok

Audemars

Utvisaren

Patek
Det bandet blev verkligen snyggt till den klockan!👍
Har ju inte ett enda 22 mm och det lila bandet som satt på var lite väl djärvt för mig. Så fick ju botanisera bland de få med 20mm jag har och vips dök en tysk klocka upp som man kunde plundra för dagen. Den hade slut på batteriet oavsett. Säkert 95% av alla mina klockor har 18mm av någon anledning. Deep state varning på det nästan.

Edit: jag har ju sjukt många svart krokodil 22 mm när jag tänker efter. Men var...
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Idag fick Titanen följa med ut på isen men det blev inte så många timmars fiske idag då snöade och stormade rejält på sjön 🥶
Få se om jag pallar en eftermiddags sväng senare när pimpelborren har frostats av i duschen 😂

1678279035262.jpeg

Ta det lugnt! Lägger upp en favorit i repris!
xua5xqcyg1k81.jpg


Inger dåligt sällskap med titan med sig! Funkar bra i kylan? Hur kallt är det hos dig. Just nu -1 här, men var -10 när jag lämnade hemma...
 

Vostok

Audemars
Ta det lugnt! Lägger upp en favorit i repris!
xua5xqcyg1k81.jpg


Inger dåligt sällskap med titan med sig! Funkar bra i kylan? Hur kallt är det hos dig. Just nu -1 här, men var -10 när jag lämnade hemma...
Hahahaha!! Jag hatar när det där händer!! 😂 🤣

Titanen funkar kanon och har haft den i betydligt kallare väder än det är nu, va egentligen inte så kallt enligt termometern (-4) men när det stormar som det gjorde på sjön blir det betydligt kallare och även att det blev som en is-film över hela angel-borren och allt annat som fick vatten på sig.. Dock va det -13 i morse här så man ska väl kanske inte klaga över kylan just nu :)
 
Topp