Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg!Trevlig helg.
![]()
![]()
Perfekt!! En sån vill jag ha!!!Var det någon som sa Vostok?
![]()
Handlat klocklåda idag
![]()
Jädrar va vackert!Har två Ryssar med mig på isen idag.. Vostok 170 och Buran 130 (pimpelborr)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Räcker den lådan till???Var det någon som sa Vostok?
![]()
Handlat klocklåda idag
![]()
Räcker den lådan till???
Koordinat 3:2 (x:y) skulle du villja lägga upp en bild på enbart den? Ser udda ut. En tavla jag kanske inte har sett. Vem vet![]()
Ah. Helikopter. Såg något helt annat tidigare. Något mer i stil med Ivanhoe och den bilden passade inte heeelt inHehe, jo fyra lådor med Vostok (alla inte helt fulla)... Raketa och Slava tar inte mycket plats i sina lådor (fick egna).. Så, inte helt fullt än. Har två eller tre heltomma lådor än så länge. Blir kanske värre om jag fixar alla renoveringsobjekt...
Skall köpa lite mer antislipp samt indelning tänkte jag.
Här, 3:2.
![]()
Feeeltråd men måste få in kontrasten...Har två Ryssar med mig på isen idag.. Vostok 170 och Buran 130 (pimpelborr)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjukt!! Här snöade det igår och isen på sjön är över en halvmeter tjock så det åker bilar och sladdar runt där...Feeeltråd men måste få in kontrasten...
Själv klippte man ju gräs i dagarna...
![]()
Tusenskönorna är uppe.
![]()
Det är ett långt land. Hade kunnat mörda för att få isfiska. Har jag inte gjort sen 1983 eller så.Sjukt!! Här snöade det igår och isen på sjön är över en halvmeter tjock så det åker bilar och sladdar runt där...
Känns som jag har lite kvar innan jag behöver klippa gräs eller får se några tusenskönor![]()
![]()
Det är ett långt land. Hade kunnat mörda för att få isfiska. Har jag inte gjort sen 1983 eller så.
@Rikala helikoptern hade jag inte men dock hans kusin.
![]()
Vilken dag på året skall man ha den på sig tro?Den har potential!
![]()
Hahaha!!
“The watch is in goog condition"
Äkta kinesisk Zakaz kronograf... Undra vad knapparna används till?
![]()
![]()
Soviet VOSTOK Komandirskie Paratrooper Military watch Zakaz MO USSR | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Soviet VOSTOK Komandirskie Paratrooper Military watch Zakaz MO USSR at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Den har potential!
![]()
Fan vad jag saknar skratt emoji!!Vilken dag på året skall man ha den på sig tro?![]()
![]()
Klockren med engelsk text och "units per hour" och kinesisk text på urverket. Klassiskt ryskt!Hahaha!!
“The watch is in goog condition"
Äkta kinesisk Zakaz kronograf... Undra vad knapparna används till?
![]()
![]()
Soviet VOSTOK Komandirskie Paratrooper Military watch Zakaz MO USSR | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Soviet VOSTOK Komandirskie Paratrooper Military watch Zakaz MO USSR at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Hahaha!! Håller med dig!!Fan vad jag saknar skratt emoji!!![]()
Ja den blå är komandirsikie med tavla och visare och den svarta är Amphibia 420 boett med amphibia visare.Blir inte klok på denna annons, blir ni? Framsidorna ser ut som två Komandirskie men baksidorna ser ut som en Komandirskie och en Amphibia? Plus att det står att klockorna går om man skakar dem men Komandirskie är ju inte automat?https://www.tradera.com/item/1000985/584325788/ryska-klockor-