• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vostok-Tråden

Utvisaren

Patek
Lämpligt med Big zero, en sån skulle jag behöva med då synen inte är vad den har varit längre :)
Lämpligt med Big zero, en sån skulle jag behöva med då synen inte är vad den har varit längre :)
Skön designklassiker! Hade det inte varit krig osv hade man nog kunnat sälja in den nästan som en SAAB. Gör jobbet på ett lite annat sätt men ändå bekant.
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Jag kör vidare med Dude idag med,
nu på ett grymt canvas signerat av bandkonstnären @SpaceAce 👍.

PSX_20230414_121715.jpg
 

Utvisaren

Patek
Det är på gång här med men fortfarande lite vitt kvar och isen ligger tjock på sjön men det börjar öppna sig även där så snart får man nog stoppa undan pimpelspöt :)
Har även besök av två tranor idag men de syns bara som två prickar mitt i bilden vid täktkanten :)

1681547462982.jpeg

1681547583675.jpeg
Utom skotthåll. Typiskt. 😉😁
Lite kaffe efter att ha avverkat milen i Torups naturreservat. Hela skogen har en matta av vårblomster. En fin dag i livet.
20230415_124531.jpg
 

Utvisaren

Patek
Bra jobbat, kutat runt på dryga 30 då antar jag 😉

Av någon anledning sitter den här på armen idag...
20230415_135531.jpg
Ser pekant ut! Och fint krackelerad med!!!

Några 30 var det knappast. Snarare masa sig runt och bli omkörd av post partum kvinnor som förtvivlat försöker jobba bort 10-20 kilo de lagt på sig under graviditeten. Nej, nån vidare fart har man inte. Mest glad att kroppen fungerar utan att protestera allt för mycket. 😅
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Ser pekant ut! Och fint krackelerad med!!!

Några 30 var det knappast. Snarare masa sig runt och bli omkörd av post partum kvinnor som förtvivlat försöker jobba bort 10-20 kilo de lagt på sig under graviditeten. Nej, nån vidare fart har man inte. Mest glad att kroppen fungerar utan att protestera allt för mycket. 😅

Men du sprang alltså!!! Bra jobbat! Själv är det väl ca 3km lufs som gäller.

Din är fint krackelerad den med 😁
 
Topp