Ska väl egentligen postas i någon annan tråd, men de har dålig dryckeskultur och ingen karaoke.
Trevliga helg
Trevliga helg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tudor aperol bay?Ska väl egentligen postas i någon annan tråd, men de har dålig dryckeskultur och ingen karaoke.
Trevliga helg
![]()
Glömde klockan. Samma ett tag till.Tudor aperol bay?
Kris Kristofferson för att starta dagen...
Kan ha råkat bli så - trodde att det var en 020-spritz men tittade nog inte så nogaTudor aperol bay?
Kris Kristofferson för att starta dagen...
Tre finingar!Neptun radio room och mina katter som ville va med på bild
![]()
Neptun radio room och mina katter som ville va med på bild
![]()
Det är en Vostok SE tavla och den heter 444Vad är det där för tavla? 3e parts?
Det är en Vostok SE tavla och den heter 444
Åh kolla vilken fin OS Molnija!!@Vostok Har du något Vostok fickur? Har inget sådant själv än, men har sett att det verkar finnas. Blir lite sugen...
Det här kom igår och efter lite service tickar den på (var stendöd innan, bla gånghaken satt fast i gammal olja).
![]()
![]()
![]()
Den här hittade jag igen igårHade helt glömt bort att jag hade den
![]()
Åh kolla vilken fin OS Molnija!!Grattis till den!!
Nej jag har inget Vostok fickur tyvärr men Molnija har jag en del av och några Zlatoust mm. Jag har kikat på både Raketa och Vostok fickur ett tag men har inte köpt någon ännu
![]()
Åh. Stiligt! 150 boetten.Den här hittade jag igen igårHade helt glömt bort att jag hade den
![]()
Jamen du... En Elektronik har jag ju medAh, jag har bara Molnia och en Elektronika. Lite sugen på Zlatoust, Vostok och Raketa med. Funderar på om Slava någonsin gjort fickur? Zim finns väl med som fickur.
Jo jag hade visst sett Zim som fickur..Ah, jag har bara Molnia och en Elektronika. Lite sugen på Zlatoust, Vostok och Raketa med. Funderar på om Slava någonsin gjort fickur? Zim finns väl med som fickur.
Jo jag hade visst sett Zim som fickur..Demens de luxe!!
![]()
![]()
Alarmklocka!! Riktigt läcker!!De där är snygga! Den här skulle jag vilja ha med, lite kul...
![]()
![]()
Alarmklocka!! Riktigt läcker!!
Vad kostar en sådan tro??
Läckert, något nytt att leta efterDen där är till salu för 40.000RUB. Vet inte om jag sett någon annan till salu.