• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vostok-Tråden

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Ska väl egentligen postas i någon annan tråd, men de har dålig dryckeskultur och ingen karaoke.

Trevliga helg

3225FAA8-3210-4661-9541-33AE3378DD81.jpeg

 

Vostok

Audemars
@Vostok Har du något Vostok fickur? Har inget sådant själv än, men har sett att det verkar finnas. Blir lite sugen...

Det här kom igår och efter lite service tickar den på (var stendöd innan, bla gånghaken satt fast i gammal olja).
20230419_090728.jpg

20230419_090742.jpg

20230418_174040.jpg
Åh kolla vilken fin OS Molnija!! 😍 Grattis till den!! 😍
Nej jag har inget Vostok fickur tyvärr men Molnija har jag en del av och några Zlatoust mm. Jag har kikat på både Raketa och Vostok fickur ett tag men har inte köpt någon ännu :)

1681896503125.jpeg
 
Senast ändrad:

Rikala

Patek
2-Faktor
Åh kolla vilken fin OS Molnija!! 😍 Grattis till den!! 😍
Nej jag har inget Vostok fickur tyvärr men Molnija har jag en del av och några Zlatoust mm. Jag har kikat på både Raketa och Vostok fickur ett tag men har inte köpt någon ännu :)

1681896503125.jpeg

Ah, jag har bara Molnia och en Elektronika. Lite sugen på Zlatoust, Vostok och Raketa med. Funderar på om Slava någonsin gjort fickur? Zim finns väl med som fickur.
 

Vostok

Audemars
@Rikala här är ju faktiskt Slava i fickursmodell.. Jag har sett dom förut men aldrig tänkt på att det var 2ChZ (Slava) som tillverkade dom

s-l500.png

 
Topp