• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vostok-Tråden

Vostok

Audemars
Kastar in ett till roligt fickur när vi ändå nördar :D

51326255_1_x.jpg

51326255_3_x.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
@Rikala här är ju faktiskt Slava i fickursmodell.. Jag har sett dom förut men aldrig tänkt på att det var 2ChZ (Slava) som tillverkade dom

s-l500.png


Coolt! Ytterligare ett ur och sukta efter... 😅
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Så nu hoppas jag att alla är samlade för kvällens första låt.
@hepanter @Vostok @Beo @Utvisaren och många många flera. Vi börjar med lite punk för att @Pippis pappa ska vakna.
Tyvärr sitter jag i vanlig ordning med fel klocka, men som David Bambi sa så får man helt enkelt lära sig att ta det.

Skål vänner, jag hoppas att ni har en härlig fredag och helg!

BBB4E852-20FE-4F96-9A40-9E84414BAB7C.jpeg


Kompenserar för klockan med en arg kommunist från Hissmofors och hans konstnärliga geni

 

Delgada

Patek
Tyvärr sitter jag i vanlig ordning med fel klocka, men som David Bambi sa så får man helt enkelt lära sig att ta det.

Skål vänner, jag hoppas att ni har en härlig fredag och helg!

BBB4E852-20FE-4F96-9A40-9E84414BAB7C.jpeg


Kompenserar för klockan med en arg kommunist från Hissmofors och hans konstnärliga geni

Vilken underbar och mångfacetterad konstnär han var. Jag och dåvarande sambon (nuvarande hustrun) skulle åka till Stockholm och Brunnsgstan 4 hösten 1996 och se en föreställning. Tyvärr var föreställningen inställd pga sjukdom... strax senare avled han...
Det grämer mig än i denna dag att jag inte han se honom...
20230421_212402.jpg
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Vilken underbar och mångfacetterad konstnär han var. Jag och dåvarande sambon (nuvarande hustrun) skulle åka till Stockholm och Brunnsgstan 4 hösten 1996 och se en föreställning. Tyvärr var föreställningen inställd pga sjukdom... strax senare avled han...
Det grämer mig än i denna dag att jag inte han se honom...
20230421_212402.jpg
Men ändå stort att ha varit på väg och att det var utom er kontroll att det inte blev av. Går själv och grämer mig över de gånger jag kunde ha sett Kjell Höglund men av olika anledningar ändå inte gjorde det. Även om han fortfarande är ibland oss så har nog det tåget oåterkalleligt lämnat perrongen nu.

Men sorger skadar inte att skjuta på framtiden, vi tar en liten karaoke istället 🙂


Edit. Klocka för topic

903849B4-813F-4D01-9213-2500E9CA934D.jpeg
 
Senast ändrad:

Delgada

Patek
Men ändå stort att ha varit på väg och att det var utom er kontroll att det inte blev av. Går själv och grämer mig över de gånger jag kunde ha sett Kjell Höglund men av olika anledningar ändå inte gjorde det. Även om han fortfarande är ibland oss så har nog det tåget oåterkalleligt lämnat perrongen nu.

Men sorger skadar inte att skjuta på framtiden, vi tar en liten karaoke istället 🙂

Åh. Härliga Kjell Höglund !! En annan av mina favoriter.
Glädjande nog kan jag meddela att jag sett och hört honom live! Dels på visfestivalen i min nuvarande hemstad, men även på Hultsfreds-festivalen då han turnerade med Johan Johansson och Stefan Sundström. Den sistnämnda konstellation var ju rätt otippad men blev en total fullträff!!
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Åh. Härliga Kjell Höglund !! En annan av mina favoriter.
Glädjande nog kan jag meddela att jag sett och hört honom live! Dels på visfestivalen i min nuvarande hemstad, men även på Hultsfreds-festivalen då han turnerade med Johan Johansson och Stefan Sundström. Den sistnämnda konstellation var ju rätt otippad men blev en total fullträff!!
Det gläder mig verkligen 😃 hade gärna sett ”bland skurkar helgon och vanligt folk”-turnén (det var väl den med bl a Johansson, Winnerbäck mfl.?) den måste ha varit något i särklass 😍
 
Topp