Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vostok lövers i norr... hur ser ett tunnbröd ut egentligen? Hö hö...Tunnan tisdag sen gammalt!![]()
![]()
Så här ser ett dubbelpipigt tunnbröd utVostok lövers i norr... hur ser ett tunnbröd ut egentligen? Hö hö...![]()
Firar en vän på lördag tyvärr men jag hoppas att ni får det trevligtPå lördag?![]()
Asch då!jag som trodde jag skulle få klämma på brons tunnan!!!Firar en vän på lördag tyvärr men jag hoppas att ni får det trevligtNästa gång!
Spännande boett!!
"Factory prototype cases, not ever released to the public"
"It is strange that it has a 26.55MM opening for the dial face. I have fit a movement in it and it fits good but I think I am going to have to fab or find a dial face for it."
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha!! Jag kräver återinförande av skratt emoj:nNää!bara tjock!!![]()
Nää!bara tjock!!![]()
Fasen!tjock heter det ju inte utan ”klädsamt fyllig”!Då är du i gott sällskap...
Dagens lunch, 225:-. Skulle frågat innan vad smögåsen kostade...
![]()
Fasen!tjock heter det ju inte utan ”klädsamt fyllig”!![]()
Min första bild här. Tagen i ett garage på Kungsholmen
![]()
Tack jag bytte till mig den så ärVälkommen! Inget dåligt första inlägg!
Kul Zissou!
![]()
Tack jag bytte till mig den så är
ganska okunnig men
tänkte dom bästa bilderna tas i den här tråden och det vill man inte missa![]()