• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vostok-Tråden

Beo

Patek
2-Faktor
Patinan börjar ta sig fint på den här nu😍,ha en go helg Vostokomaner!👍😄
image.jpg
 

MAz_666

Rolex
Tjena alla monsterdiggare!
Klocklådan börjar bågna, och jag tänker "killa några darlings".
Tunnan och Precision original, de två nya lite moddade som synes.
Alla funkar bra!
Slänger ut en heads-up här till er Sovjetomaner, om intresse finnes.
PM:a isf. så diskuterar vi innan officiella försäljningen här på Köp&Sälj och/eller Tradera.
Från vä uppe, till hö nere:
(ALLT SÅLT) Vostok Amphibian (“New Ministry”) #710634. Automatiskt 2416b-verk. Köptes ny 2021.
Vostok Amphibian #1190046 (“Barrel - Tonneau case”). Manuellt 2209-verk. Från ca 1983. Den ovanliga utan lume-plupp kl. 6.
Vostok Precision Manuellt 2809(a). Militärmodell från 1959. Just denna kanske inte en korrekt Precision, då urtavlan ej märkts “Precision”.
Vostok Amphibian #110647 (”Sniper dial”) 2415 automatic movement. Köptes ny 2018. Litet hack i nedre glaskanten anas vid 30 (bezelbyte). (Syns normalt inte).

IMG_2671.jpg
 
Senast ändrad:

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Vi fortsätter med lite finstämd doom metal

Var är @Pippis pappa har han glömt kyla prippsen

En gammal bild på pamhibian
Screenshot_20230901-211102~2.png
Haha jag har faktiskt till och med glömt att köpa den där fördömda pilsnern 😅 men jag har en god bok att sysselsätta mig med så det gör inte så mycket.

2A6348A7-525D-495A-9DD3-3A77ADA192D7.jpeg


Önskar er alla en riktigt trevlig helg med lite mer metal 🤘

 

MAz_666

Rolex
Då inleder vi med KS-annonsering.
Godbitar finnes!!!
God lördag Kosmonauter!

ALLA FYRA.jpg
 
Topp