Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Myser lite med katten Samira och hon får välja musik ikväll.
![]()
![]()
![]()
Hon vet att jag gillar ska så hon valde den här .
Ha ha ha ha. Helt underbart vilka kreativa människor det finns. Och katter.
Länge sedan jag postade nån klocka. Eller postade alls om klockor i någon form. Lägger in en box.Drar mitt strå till stacken och drar sprinten på karaoken för kvällen. Fick hem en klocka jag gett bort då den gick för långsamt. Traktorruckning får vänta men den gör sig ju bra här
Ha nu riktigt en riktigt fin helg ljuvliga galningar. @Delgada @hepanter @Rikala @Utvisaren är ni vakna?
![]()
Länge sedan jag postade nån klocka. Eller postade alls om klockor i någon form. Lägger in en box.
![]()
Det är ok för den här gången, men låt det inte hända igen. Bara försvinna så där. Du behövs i tråden för stämning och skratt.Länge sedan jag postade nån klocka. Eller postade alls om klockor i någon form. Lägger in en box.
![]()
Hahahaha!! Precis vad jag behövde innan jag drar på jobbet
En trippel. Har en grön någonstans med. Fn vet vart. Ja, den brune är lite fel...
![]()
Tja. Hitta och hitta... Bara att öppna en flyttlåda så ligger de i drivor. Vet inte vad jag skall göra med alla.Dom e snygga de dära! Börjat hitta dina klockor igen?![]()
Tja. Hitta och hitta... Bara att öppna en flyttlåda så ligger de i drivor. Vet inte vad jag skall göra med alla.![]()
"finsk Träsk metal"Kör lite karaoke i bilen med finsk Träsk metal med min pamphibia lookalike
Lite tunna för OT![]()
![]()
Ha ha ha sjukt roligt. Var hittar du allt.Måste väl bidra med något till karaoken jag med!
![]()
Jaa du! Man blir förvånad själv ibland hur otroligt kreativ en sjuk hjärna kan varaHa ha ha sjukt roligt. Var hittar du allt.
Jag hittade i alla fall kaffe.
![]()
Skulle inte förvånat mig om det va ett annat youtube uppåt i landet, sånt där kul hittar inte vi övrigaJaa du! Man blir förvånad själv ibland hur otroligt kreativ en sjuk hjärna kan vara![]()
"Jååtubpen"Skulle inte förvånat mig om det va ett annat youtube uppåt i landet, sånt där kul hittar inte vi övriga![]()
Har kommit av mig. Spårat UR lite heter det kanske?Köp ett skåp och lägg dom däri så har du dom samlade och använd dem!![]()
Har kommit av mig. Spårat UR lite heter det kanske?
Blir mest en digital Citizen A164W för den gör jobbet.
Men ett skåp kanske är vägen. Gör det lätt att göra rätt.![]()