Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vafals!!!!nåja du är ursäktad för att dotterns bund sitter som en smäck till klockan.God afton och trevlig fredag.
Idag har jag egentligen inte behörighet till tråden men smiter in på dotterns behörighet.
![]()
Och så tar vi lite allsång på det.
Jädrar så smutt!var hittade du den?"Ufo proof"En sån vill man ju ha!!
![]()
Va i ett annat klockforum och kikadeJädrar så smutt!var hittade du den?![]()
![]()
"Nyservad av en rysk urmakare"![]()
![]()
Jag har nog haft en sån där gammal rakapparat någonstans som jag kunnat donera till dig men vet ej om jag har den kvar längrePrecis som jag gör, men då jag bara är amatör och inte proffs som han i filmen så slänger jag bara i urverket och skakar burken!
Har inte råd med sådana dära avancerade dyra rengörningsmaskiner som i filmen!
Jag har nog haft en sån där gammal rakapparat någonstans som jag kunnat donera till dig men vet ej om jag har den kvar längre![]()
Men du kan ju alltid fästa burken vid en gammal slipmaskin så får du samma resultat
Jag funderar fortfarande på vad han har för gulaktig vätska i en av burkarna.. Kanske dags att byta den?![]()
![]()
![]()
+1 på det!Nej tack, det är bra.
Jo, undrade också var det gula va...![]()
Nej tack, det är bra.
Jo, undrade också var det gula va...![]()
+1 på det!![]()
Tackar för det så man fick en förklaring då man undrade om det var ”mormors hosta”!![]()
Såklart han gör den själv. Man blir nästan sugen på att skicka en klocka på service...![]()
Hahaha!! Mormors Galosha soppaTackar för det så man fick en förklaring då man undrade om det var ”mormors hosta”!![]()
Haha!nöden är uppfinningarnas moder!Man måste ju ändå gilla kreativiteten i denna skapelse.. Solen på urtavlan och visarna målade med grönmögelost samt en spik som bandstift
![]()
Nästan, han är ju Ukrainare"Nyservad av en rysk urmakare"![]()
![]()
Jag hittadeNågon som kan tyda denna logotyp? Har försökt men lyckas fanken inte få fram någon info..
![]()
Ja det samma!God afton medmänniskor. Det är fredag...
![]()