• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vostok-Tråden

Rikala

Patek
2-Faktor
Tack för svar!👍
Ok, då är mina bandstift inte original, de känns relativt tunna och rangliga.
Man får byta ut mot bättre grejer, helt enkelt. Bara att ge sig på jakt efter 18mm feta stift. 🔍

Orginal ser ut så här
springbars-480x480.jpg
 

Delgada

Patek
Lördag kväll. Vostok på. Man har dessutom fått lite rödpang. Då blir det karaoke i vostoktråden!
20240608_202203.jpg

Idag har jag röstat och gläds åt att leva där det är möjligt och det har nån betydelse. 🇸🇪
Det finns ju länder som inte kan ha några val pga krig.🇺🇦
Och så finns det länder där val bara är ett makabert skådespel.🇷🇺
Dagens låtval enligt tema.
Hoppas ni har det bra alla karaoke kompisar @Beo @Pippis pappa @Rikala @Vostok @hepanter och alla andra!
 

Beo

Patek
Lördag kväll. Vostok på. Man har dessutom fått lite rödpang. Då blir det karaoke i vostoktråden!
20240608_202203.jpg

Idag har jag röstat och gläds åt att leva där det är möjligt och det har nån betydelse. 🇸🇪
Det finns ju länder som inte kan ha några val pga krig.🇺🇦
Och så finns det länder där val bara är ett makabert skådespel.🇷🇺
Dagens låtval enligt tema.
Hoppas ni har det bra alla karaoke kompisar @Beo @Pippis pappa @Rikala @Vostok @hepanter och alla andra!
Same to you!😊
image.jpg

 

Pippis pappa

Rolex
2-Faktor
Are we men?
NO WE ARE DIVA!

Trevlig lördag på er, from the land of fire and Pripps 🥳

F6B19EC9-3B65-471B-BC55-BA84CB77B3EC.jpeg

Lördag kväll. Vostok på. Man har dessutom fått lite rödpang. Då blir det karaoke i vostoktråden!
20240608_202203.jpg

Idag har jag röstat och gläds åt att leva där det är möjligt och det har nån betydelse. 🇸🇪
Det finns ju länder som inte kan ha några val pga krig.🇺🇦
Och så finns det länder där val bara är ett makabert skådespel.🇷🇺
Dagens låtval enligt tema.
Hoppas ni har det bra alla karaoke kompisar @Beo @Pippis pappa @Rikala @Vostok @hepanter och alla andra!
 
Topp