Utvisaren
Diamant
Inte igår man skrev här men trevlig fredag! Laddar spelaren!Fredagsmys!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte igår man skrev här men trevlig fredag! Laddar spelaren!Fredagsmys!
Trubbel ligger riktigt bra till att vara världens bästa liveband fan vilket ställ det brukar varaGod helg krabater!
Karaoke för bövelen!
Ha ha ha. Jag anade att det var ett sällskap som var bekant för herrn. De lirar väl i samma anda som Korslagda Kukar ungefär.Trubbel ligger riktigt bra till att vara världens bästa liveband fan vilket ställ det brukar vara
I stil med Onkel kånkel kanske?Ha ha ha. Jag anade att det var ett sällskap som var bekant för herrn. De lirar väl i samma anda som Korslagda Kukar ungefär.
Förstår att namnet kan föra tankarna ditåt men inget av banden har något gemensamt musikaliskt med mäster Florå mer än en punkbottenI stil med Onkel kånkel kanske?
I stil med Onkel kånkel kanske?
Jag tänker väl som så att Trubbel och Korslagda Kukar har en del gemensamt medan Onkel Kånkel mer har likheter med Köttgrottorna... Lite samma tidsera också.Förstår att namnet kan föra tankarna ditåt men inget av banden har något gemensamt musikaliskt med mäster Florå mer än en punkbotten
Ja Onkel är väl vidare utveckling lite av Bengt Sänds visor!Jag tänker väl som så att Trubbel och Korslagda Kukar har en del gemensamt medan Onkel Kånkel mer har likheter med Köttgrottorna... Lite samma tidsera också.
Men jag överlämnar åt expertisen, aka @Pippis pappa att fälla avgörandet .
Edit.
Fast jag vet inte... Köttgrottorna är mer punk. Onkel Konkel är nog en klass för sig... typ obs-klass... (sånt fanns ju på den gamla goda tiden).
God söndag för övrigt.
Jag kan (eller vill) inte göra anspråk på att sitta inne med någon särskild sanning eller kunskap - är bara en glad konsument men jag tycker att din analys låter fullt rimlig och jag skulle nog dra ungefär samma slutsats jag medJag tänker väl som så att Trubbel och Korslagda Kukar har en del gemensamt medan Onkel Kånkel mer har likheter med Köttgrottorna... Lite samma tidsera också.
Men jag överlämnar åt expertisen, aka @Pippis pappa att fälla avgörandet .
Edit.
Fast jag vet inte... Köttgrottorna är mer punk. Onkel Konkel är nog en klass för sig... typ obs-klass... (sånt fanns ju på den gamla goda tiden).
God söndag för övrigt.
Följer franskt tema — of sortsFredag. Dags för lite karaoke igen. Visserligen franskt på armen idag, men det får funka.
Trevlig kväll medmänniskor.
Me to!Idag har jag i alla fall en Vostok på armen.
Vi tar en karaoke ikväll igen. The Skints igen.
Skål för lucia, skål för karaoke, skål för Fredag den 13:e!Fredag 13 december. Karaoke någon?
Den har varit med tidigare, men det är ju ändå Lucia, så julmusiken är väl tillåten vid den här tidpunkten.
Karaokeeee!första för året och med Poljot på armen!Näe..vad säger ni medmänniskor. Ska vi inte ta en karaoke trots allt. Nu har man ju vostok på och allt.
Vad sägs om lite gammal progg i ny baktakt.