Lite fler bilderSer ut som en riktigt trevlig tavla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite fler bilderSer ut som en riktigt trevlig tavla!
Såg en återkomst i någon skepnad för Explorer1 i 39 mm nämnas och det vore nog inte en orimlig tanke utifrån den bilden.Lite fler bilder
Orange 40 eller 41mm Explorer kanske?Explorer och någon orange tavla?
Ja den känns hyfsat given iom bilden ovan. Inte för mig men kul med nya grejer på riktigtTi Yachtmaster på länk
Något som vore koolt, troligen utklassa den där plastspeedyn i hype flera gånger om, och världsrekord i trollning av hela klockvärlden på samma gång vore man man helt sonika bytte namn på tavlan och prislapp på rolex respektive tudors sortiment under ett år.Jag har inte riktigt hängt med men har det spekulerats något om vad Tudor ska släppa eller eventuellt ta bort?
Jag har inte riktigt hängt med men har det spekulerats något om vad Tudor ska släppa eller eventuellt ta bort?
Sky-Dweller?
Titan & Guld GMT-2? Ser dödsläckert ut!
@rambo_amadeus postade ett inlägg med en ”läcka” på flertalet tudorsläppJag har inte riktigt hängt med men har det spekulerats något om vad Tudor ska släppa eller eventuellt ta bort?
Oh shit! Vore riktigt trevligt om det stämmer.Titan & Guld GMT-2? Ser dödsläckert ut!
Tror bilden blir speglad så bör vara på högerFrån teasern.. Är kronan på vänster sida ? Tänker på skuggan
Snart döper nån den till Milkyway pga det vita glasetLite fler bilder
Nu ska vi inte vara logiska, här är det spekulationer. 40mm exp 1 destro som produceras i ett år likt spriteTror bilden blir speglad så bör vara på höger
Ber om ursäktNu ska vi inte vara logiska, här är det spekulationer. 40mm exp 1 destro som produceras i ett år likt sprite
Om man går in på länkarna så kommer en gif på en DJ med flytande sekundvisare men när den gått en halv minut så börjar den ticka. Känns weirdFrån Rolexforums
Skönt namn på länken med omega/patek/AP. Tickar inte för mig utan konstant flytande (via dator)Om man går in på länkarna så kommer en gif på en DJ med flytande sekundvisare men när den gått en halv minut så börjar den ticka. Känns weird
edit: https://www.rolex.com/watches/new-watches/patek-audemars-omega.html
Testa att ladd om sidan och bara låta den glida en minut.Skönt namn på länken med omega/patek/AP. Tickar inte för mig utan konstant flytande (via dator)
YM i titan.Tog en screenshot från youtube där man ser lite mer. YM?
Jag har tittat på denna flera gånger nu men det är ju omöjligt att ens gissa vad det kan vara. Mycket rött iaf.
Jag är inne på samma linje nu när jag funderat lite, tror det har med OP serien att göra! Vi får se på måndag!Gällande Explorer som teoretiserats kring i några inlägg.
Är det inte mer "rimligt" (utifrån hur Rolex opererar generellt) att de snarare leker med färg / storlek osv för Oyster Perpetual linjen?
Tror på sin höjd att de släpper en helguld Explorer 39 mm med svart urtavla. Men kan såklart ha fel (mest troligen).
Ja, den kommer i slutet på sommaren i år.
Gällande Explorer som teoretiserats kring i några inlägg.
Är det inte mer "rimligt" (utifrån hur Rolex opererar generellt) att de snarare leker med färg / storlek osv för Oyster Perpetual linjen?
Tror på sin höjd att de släpper en helguld Explorer 39 mm med svart urtavla. Men kan såklart ha fel (mest troligen).
Det känns väl mer sannolikt att det är en ny Explorer. Glasringen i teasern är ju av samma typ som Explorer och inte rundad som OP. Den senaste Explorern verkar ju inte superpoppis så förvånar mig inte om det kommer en större variant. Fast ni kanske bara tänker på den färgglada tavlan som syns? Då är jag med på att det är någon annan klocka.Jag är inne på samma linje nu när jag funderat lite, tror det har med OP serien att göra! Vi får se på måndag!
Precis, tänker på tavlan! Glasringen är explorer, det stämmer. Kan de luras den här gången och släpper en större Explorer samt nya tavlor till OP i samma tease?Det känns väl mer sannolikt att det är en ny Explorer. Glasringen i teasern är ju av samma typ som Explorer och inte rundad som OP. Den senaste Explorern verkar ju inte superpoppis så förvånar mig inte om det kommer en större variant. Fast ni kanske bara tänker på den färgglada tavlan som syns? Då är jag med på att det är någon annan klocka.