I second that! Älskar lilaNi som är nere och har tid får gärna fota den lila OP:n![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I second that! Älskar lilaNi som är nere och har tid får gärna fota den lila OP:n![]()
26 blir inte litet för modellen.vi är några med +20cm handleder som också gillar dressiga ur, där 23 och även 26mm blir väldigt litet.
har testat 26an och skulle säga att för mig är den på gränsen (hittar ingen bild nu), men håller med om att nya storleken blir för stor för de allra flesta.26 blir inte litet för modellen.
Proportionalitet är ju allt. Jag har 18,5ish och min ärvda 78087 med sina 21x28 är osnyggt liten på handleden. 23x30 kan naturligtvis bli samma effekt på större handleder. Men visst, inte jättemånga som kommer bära den nya supersnyggt är min gissning.26 blir inte litet för modellen.
Får in hand bilder lite senare en kollega tar Hands-On med RolexEfterlyser bilder på beige och blå OP36 @Aquaracer2 och @Enrico
Ser ut som de droppat sunburst på blåa vilket känns mycket trevligt.
Och auto LC förstås, SÄG att den inte är för stor
Också jävligt nyfiken på PT tank Louis som ingen rapporterat om vad jag kan seFår in hand bilder lite senare en kollega tar Hands-On med Rolex
6196 ser riktigt bra ut imo. 38 är i största laget men kunde varit värre.Vad tycker ni om Pateks släpp? Lite kluven själv, travel time ser bra ut.
![]()
Watches & Wonders 2025: Nyheter från Patek Philippe
Patek Philippe släpper nya modeller.eqotime.com
Verkar bara synas i ett klipp på Cartiers egna webbplats. Kanske nyheten kommer vid ett senare tillfälle?Ser ut som en PT LC? INte sett den någonstans än
![]()
nya 58:an har visst fakenitarnaMina första tankar kring Tudors släpp i år.
-Kul med ny länk till Black Bay 58 utan "fake nitar". Trist att den bara går att köpa med den nya länken i rött.
-Ska Tudor sluta tillverka Pelagos FXD? Jag hittar den inte längre på hemsidan.
-Kul med Black Bay Pro i vitt.
-Schysst länk på Black bay 68, synd bara att den är så stor.
-Kul med en 1000-meters-Pelagos.
Generellt intryck av årets släpp från Tudor -
Likt förra året så känns det inte riktigt som att dom vågar ta ut svängarna för mycket utan bara släpper säkra kort, men som inte ska kanibalisera på Storebrorsan Rolex allt för mycket.
Kul när Vacheron visar varför de har den position de har och tar i från tårna
![]()
Introducing: Vacheron Constantin Breaks The World Record for Most Complicated Wristwatch With The Les Cabinotiers ‘Solaria Ultra Grand Complication’ (Live Pics)
With 41 complications and having taken eight years to craft, the Solaria is the perfect way for Vacheron to celebrate 270 years.www.hodinkee.com
![]()
Cartier har gjort samma tidigare år. Smyger ut detaljer om olika modeller olika dagar under W&W. Lyckas hyggligt att få journalister att foka på olika saker olika dagar så inte allt försvinner i hypen kring de mest anmärkningsvärda klockorna i lavinen av nysläpp när mässan öppnar.Verkar bara synas i ett klipp på Cartiers egna webbplats. Kanske nyheten kommer vid ett senare tillfälle?
Intressant att kronan ser annorlunda på de två bilderna, trots att båda bilderna är från samma videoklipp...
![]()
Fxd verkar finns kvar?Mina första tankar kring Tudors släpp i år.
-Kul med ny länk till Black Bay 58 utan "fake nitar". Trist att den bara går att köpa med den nya länken i rött.
-Ska Tudor sluta tillverka Pelagos FXD? Jag hittar den inte längre på hemsidan.
-Kul med Black Bay Pro i vitt.
-Schysst länk på Black bay 68, synd bara att den är så stor.
-Kul med en 1000-meters-Pelagos.
Generellt intryck av årets släpp från Tudor -
Likt förra året så känns det inte riktigt som att dom vågar ta ut svängarna för mycket utan bara släpper säkra kort, men som inte ska kanibalisera på Storebrorsan Rolex allt för mycket.
Hur skiljer den sig från den tidigare?Äntligen kom Rolex Deepsea Challenge i RLX titanium. Nu blir den användbar viktmässigt
![]()
Hur skiljer den sig från den tidigare?
Ganska säker på att den också var titan ref 126067Den förra var väl i stål?
Ganska säker på att den också var titan ref 126067
Toppen. Den saknas dock från denna länk: https://www.tudorwatch.com/en/watch-family/pelagos
Ja, på Oyster är fakenitarna fortfarande kvar.nya 58:an har visst fakenitarna
![]()
Lite mer info:Verkar bara synas i ett klipp på Cartiers egna webbplats. Kanske nyheten kommer vid ett senare tillfälle?
Intressant att kronan ser annorlunda på de två bilderna, trots att båda bilderna är från samma videoklipp...
![]()