lofgreno
Guld
Haha, Perkele!Det är vartannat år![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, Perkele!Det är vartannat år![]()
Tack för att du delar med dig!Underhållning![]()
![]()
Jaeger LeCoultre
![]()
True Seconds, koooolt
![]()
![]()
Lange und Söhne
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(@Molle agerar handledsmodell. Lite sugen eller?)
![]()
Molles privata GS. Mycket trevlig!
Breguet
![]()
![]()
![]()
![]()
Ulysse Nardin
![]()
![]()
![]()
Ja verkar vara dåligt med rolex eller så är intresset för att fotografera dem lågtRolex monter kan avgå![]()
Menade att det var rätt kass presentation och bemötande.Ja verkar vara dåligt med rolex eller så är intresset för att fotografera dem lågt
Yepp jag var där.. Riktigt trevligt!!Mycket trevligt på IWC Masterclass med (vad jag förmodar) ett antal forumiter. En aning nervig var man på handen men gick ju bra tillslut!
![]()
![]()
![]()
Men herregud vad läcker.Bara den här och sen är det väl nog...
![]()
Systemkollaps.Skrämmande mkt folk i Breitlingmontern under de 45 minuter jag var där.
Missade pga brådskande jobbgrej, men enl uppgift var "AP okej, resten meh".
Stort tack för den bilden!Mina lösgluggar ramlade ur när jag skådade denna!!!! Listar på ca 160 000 kr. Ännu mer sms-lån blir det...
![]()
Vart tog Patek vägen och varför så svag Rolex-monter? (Kanske Patek bara var för VIP?) Någon som vet?
Ursäkta mig! Jag som tog det för givet... Där ser man.Nymans/Krons är inte återförsäljare för Patek Philippe.