Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det bara att komma förbi, oanmäld, 1200? Slår ihop det med lunch, perfekt
Dom två senaste ggr har det varit schysta snittar, bärs och bubbel.. Så du ska nog inte vara extremt hungrig innan kan jag sägaSom sagt så är det lite ont om info på hemsidan. Är det något matigt det bjuds på om man skall dit på kvällen eller är det snittar och bubbel? Kan ju maila dem och fråga annars.
Eller vi... lolKommer ju vara i Stockholm den 13:e. Blir riktigt bra med långlunch och klockor
Ser ni en 2-meters snubbe med stort skägg är det bara att hälsa![]()
Eller mig.Eller vi... lol
Det är ingen Reverso jag har men den duger ändå, här är den för 2 minuter sen
![]()
Jg trillar in på VIP-en på fredagkvällen också! Ska bli fantastiskt trevligt![]()
Jag har handlat klockor, servat och köpt accessoarer för mer än 200K. Det räckte inte till en kvällinbjudan så det är andra kriterier som de tar hänsyn till.Ska också gå på dagvisningen. Då man inte handlar nytt i butik är man inte häftig nog för VIP-showen.
Har du spenderat dom pengarna hos någon av huvudsponsorerna senaste året utan att få en inbjudan?Jag har handlat klockor, servat och köpt accessoarer för mer än 200K. Det räckte inte till en kvällinbjudan så det är andra kriterier som de tar hänsyn till.
Jag har spenderat mer totalt, men 200K har gått till huvudsponsorn under en treårsperiod. Lite märkligt är det då jag blir väl bemött och t.o.m. hälsad med mitt rätta namn när jag besöker butiken. Det kan inte enbart vara ett kundregister de går efter. Nu är det ingen stor fråga för mig då jag ändå skulle tackat nej, men jag blir lite fundersam kring hur gallringen går till. Att branschfolk får kvällsbiljett förstår jag och det är helt rätt.Har du spenderat dom pengarna hos någon av huvudsponsorerna senaste året utan att få en inbjudan?
Ändå rätt märkligt tycker jag.. På mitt första event hade jag enbart köpte en Sub, vid andra så hade jag köpt två klockor för typ 140K. Nu till den senaste har jag köpt mer men var som sagt innan inte homie på något sätt. Jag har iof lagt alla mina pengar hos KRONS (bortsett från första subben) och där kanske man snabbare blir mer känd än hos Nymans i Sthlm?Jag har spenderat mer totalt, men 200K har gått till huvudsponsorn under en treårsperiod. Lite märkligt är det då jag blir väl bemött och t.o.m. hälsad med mitt rätta namn när jag besöker butiken. Det kan inte enbart vara ett kundregister de går efter. Nu är det ingen stor fråga för mig då jag ändå skulle tackat nej, men jag blir lite fundersam kring hur gallringen går till. Att branschfolk får kvällsbiljett förstår jag och det är helt rätt.
Där kanske du slog huvudet på spiken. De kanske delar ut en bunt inbjudningar till sina viktigaste kontakter som de sen får dela ut till deras viktigaste kontakter.Fick min inbjudan via banken. Blir nog trevligt![]()
De slår ihop det med en föreläsning på banken, sen mat och guidad visning står det.Där kanske du slog huvudet på spiken. De kanske delar ut en bunt inbjudningar till sina viktigaste kontakter som de sen får dela ut till deras viktigaste kontakter.
Ändå rätt märkligt tycker jag.. På mitt första event hade jag enbart köpte en Sub, vid andra så hade jag köpt två klockor för typ 140K. Nu till den senaste har jag köpt mer men var som sagt innan inte homie på något sätt. Jag har iof lagt alla mina pengar hos KRONS (bortsett från första subben) och där kanske man snabbare blir mer känd än hos Nymans i Sthlm?
Tycker Verkligen att du som handlat för 200K borde fått en inbjudan då det trots allt handlar om att sälja & presentera klockor på ett proffsigt event som slår det mesta i Norden.Där kanske du slog huvudet på spiken. De kanske delar ut en bunt inbjudningar till sina viktigaste kontakter som de sen får dela ut till deras viktigaste kontakter.