• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchout2015

Ryttaren

Rolex
Vänta tills du ser korten. Jag har smaken att vända ryggen till. På tal om ryggar..... Var @Ryttaren där???

Edit: kanske ska tillägga att tillfället är TAG's introduktion I Västerås

Tjena Tobbe!
Nää inte där...och tyvärr inte på Watchout eventet, verkar inte varit dumt!

Edit: Har inte sett senaste Watchout än. Nån kanske kan posta vårt KS bidrag?
 
Senast ändrad:

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Vaaaaar e tudornnnnn
image.png
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Har en säljare visat upp en klocka på ett marknadsföringsevenemang för slutkunder och sedan uttryckligen hota sina kunder om att inte sprida det?
Jag tror några gick lite för hårt på alkoholen förra veckan :)
Han hotade inte någon, ville bara att man inte skulle fota den samt att han var ganska så duktig på att dölja klockan så fort någon mobiltelefon var framme. Jag har haft en bild av den på min instagram sedan i torsdags och har då inte hört något från deras sida (de flesta verkar dock ändå inte tro att klockan på bilden är äkta)
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Han hotade inte någon, ville bara att man inte skulle fota den samt att han var ganska så duktig på att dölja klockan så fort någon mobiltelefon var framme. Jag har haft en bild av den på min instagram sedan i torsdags och har då inte hört något från deras sida (de flesta verkar dock ändå inte tro att klockan på bilden är äkta)
vad har du för användarnamn? :)
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Kul världskarta men att tickandet. Nja.
Jag tyckte det var rätt ballt, en automatisk klocka som tickar :D

En klocka som tickar är ju alltid bra... ;) Hur som helst, det är en rolig komplikation som lämpar sig när man till exempel vill ta pulsen på någon (och man inte har en kronograf med pulsometrisk-skala...) Ganska onödig som de flesta andra komplikationer med andra ord.

Här är en kort-kort film som visar hur det kan fungera:
 
Vilka är sköningarna (kille+gudmor) vid 1:24 som brukar flyga från Monaco till Geneve men nu de senaste åren istället valt Watchout? Någon "kändis" man borde känna till? Killen förekommer flera gånger i klippet därefter.
 
Topp