the quiet man
Guld
Meh, min manager kommer att flippa totalt. Inte en spänn in på kontotInte bara på en utan tre. Du får väl gå ner till butiken och hämta ett ex!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Meh, min manager kommer att flippa totalt. Inte en spänn in på kontotInte bara på en utan tre. Du får väl gå ner till butiken och hämta ett ex!
Vänta tills du ser korten. Jag har smaken att vända ryggen till. På tal om ryggar..... Var @Ryttaren där???Meh, min manager kommer att flippa totalt. Inte en spänn in på kontot![]()
Vänta tills du ser korten. Jag har smaken att vända ryggen till. På tal om ryggar..... Var @Ryttaren där???
Edit: kanske ska tillägga att tillfället är TAG's introduktion I Västerås
Vågar inte pga coppyr, kanske på hyllan, vem vet... Om du spurtar lite är du snart där! @the quiet man lär vi få vänta på, slöfocken.Tjena Tobbe!
Nää inte där...och tyvärr inte på Watchout eventet, verkar inte varit dumt!
Edit: Har inte sett senaste Watchout än. Nån kanske kan posta vårt KS bidrag?
Vågar inte pga coppyr, kanske på hyllan, vem vet... Om du spurtar lite är du snart där! @the quiet man lär vi få vänta på, slöfocken.![]()
Ha, än finns det liv i gubbfan! Tidning hämtadVågar inte pga coppyr, kanske på hyllan, vem vet... Om du spurtar lite är du snart där! @the quiet man lär vi få vänta på, slöfocken.![]()
Vaaaaar e tudornnnnn
Vi har både sett och smygfotat den!!
PM?Vi har både sett och smygfotat den!!
Har en säljare visat upp en klocka på ett marknadsföringsevenemang för slutkunder och sedan uttryckligen hota sina kunder om att inte sprida det?Vi har både sett och smygfotat den!!
Han hotade inte någon, ville bara att man inte skulle fota den samt att han var ganska så duktig på att dölja klockan så fort någon mobiltelefon var framme. Jag har haft en bild av den på min instagram sedan i torsdags och har då inte hört något från deras sida (de flesta verkar dock ändå inte tro att klockan på bilden är äkta)Har en säljare visat upp en klocka på ett marknadsföringsevenemang för slutkunder och sedan uttryckligen hota sina kunder om att inte sprida det?
Jag tror några gick lite för hårt på alkoholen förra veckan![]()
vad har du för användarnamn?Han hotade inte någon, ville bara att man inte skulle fota den samt att han var ganska så duktig på att dölja klockan så fort någon mobiltelefon var framme. Jag har haft en bild av den på min instagram sedan i torsdags och har då inte hört något från deras sida (de flesta verkar dock ändå inte tro att klockan på bilden är äkta)
https://instagram.com/mr_quimby/ Laddade precis upp hela bilden också.vad har du för användarnamn?![]()
Kul världskarta men att tickandet. Nja.
Du såg antar jag på mw79s insta?
Kul världskarta men att tickandet. Nja.
Jag tyckte det var rätt ballt, en automatisk klocka som tickar![]()
nopeDu såg antar jag på mw79s insta?![]()
https://instagram.com/mr_quimby/ Laddade precis upp hela bilden också.
EDIT: bilden som finns i den här tråden ser ut att vara därifrån.
Vilka är sköningarna (kille+gudmor) vid 1:24 som brukar flyga från Monaco till Geneve men nu de senaste åren istället valt Watchout? Någon "kändis" man borde känna till? Killen förekommer flera gånger i klippet därefter.
Vilka är sköningarna (kille+gudmor) vid 1:24 som brukar flyga från Monaco till Geneve men nu de senaste åren istället valt Watchout? Någon "kändis" man borde känna till? Killen förekommer flera gånger i klippet därefter.
Hans snap är rätt bra den med!Följ honom på instagram @Mackattack177
Arvtagarehttps://www.instagram.com/mackattack177/
Imponerande! Vad gör killen?
Företagare, finans, poker, snowboard, DJ, "trust fund"?