Tack @Feskarn för snabb leverans och toppenband till sommarklockan!
Tack själv! Det ser bra ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack @Feskarn för snabb leverans och toppenband till sommarklockan!
Riktigt snyggt!Wempe på 20mm mocca
Guinand på 22mm läder
Lite sen på bollen här, men riktigt snyggt. Hur upplever du bandet, mjukt? Styvt?Kom med posten idag. Mycket nöjd med färgvalet!
Härligt, tack för snabbt svarJa det ska inte vara några konstigheter. Inget skinn på baksidan av den modellen.
Hej Feskarn, har du planer på att ta in 20 mm gummiband i färgen beige?
Okej grymt, får så om en av färgerna faller mig i smaken.Nä just beige har jag inga planer på men kan undersöka om det går att lösa. Kommer dock få in en ny modell gummi nu i veckan som kommer i 7 olika färger.
Bandet är väldigt skönt och man tänker inte på att kuddarna är där
Kan man få bild med klockan runt handleden, gör inte kuddarna så att gummibandet ser tjock ut?Bandet är väldigt skönt och man tänker inte på att kuddarna är där
Kan man få bild med klockan runt handleden, gör inte kuddarna så att gummibandet ser tjock ut?
SnyggtFunkar detta? Tänkte att blått hade blivit allt för matchat, så jag slog till på grönt istället. Men nu tänker jag att man kanske ska beställa ett blått också?
Funkar detta? Tänkte att blått hade blivit allt för matchat, så jag slog till på grönt istället. Men nu tänker jag att man kanske ska beställa ett blått också?
Snyggt!
Tack. Eller ja, det är du som ska ha ett tack. Snygga, prisvärda och sköna. Köpte ett ljusbrunt mocka också som blev riktigt bra på klockan. Blir mer beställningar framöverSnyggt!
@Feskarn stort tack för fin service och en riktigt bra produkt. Det sportiga bandet hade avsedd effekt på den lite gubbiga guldklockan.
Curved Ends satte sig perfekt på min CB Cal. 401. Om jag inte visste bättre skulle jag säga att det är format specifikt för den boetten. Magnifikt!