• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Watchwear.se

Jojo det förstod jag också. Tänkte mest om någon hade personlig erfarenhet av det

Finns bild på hemsidan men på 126610LN

SUB41FKM-gron-2-scaled.jpg
SUB41FKM-gron-4-scaled.jpg

Lät AI göra ett försök för att du ska få en bättre uppfattning 😆

3e0d4377-7950-47f9-8279-3e50e4ca610c.png

BLACK FRIDAY och vi kör 25 % på allt med rabattkoden BLACK25. Erbjudandet gäller till på söndag 30/11. 🥳

Black-week-banner-2025-1536x469.jpg

Vi passar även på att sänka produkterna som ligger i vår Outlet ytterligare för att göra plats för nyheter. Självklart gäller rabattkoden även där.

outlet.png

Då var Black Week över för den här gången. Men för er som missade detta har ni chansen att även idag på Cyber Monday få 25 % rabatt med rabattkoden CYBER25.

CyberMonday2025.jpg

🎄 LEVERANS INNAN JULAFTON 🎅🏼

För att vara säker på att få din beställning innan julafton behöver vi få in din order senast idag fredag 19/12 kl 17.00.

Har ni fortfarande inte hittat de sista julklapparna så har vi mer än bara klockarmband – kika även in under EDC där vi har lite blandat från schweiziska Victorinox.

Classic.JPG Knivar.JPG Swisscard.JPG Lanyard.JPG

Under EDC har det även gömt sig två limiterade DAMAST knivar från Victorinox som nu är nedsatta i pris lagom till jul. :D

Damast.JPG

Tja @Feskarn

Undrar ang dessa länkverktyg du har, dom funkar för att byta länk på rolex länkar?

Bergeon 6767F

Bra julklappstips!!!
Btw, passar gummi curved fem till femsiffriga subbar?

God jul

Bra fråga. Har för mig att jag hört att det kan vara problem på femsiffrig men har sett på på både 4-siffrig samt 6-siffrig. Det går såklart att skicka i retur om man direkt skulle se att det inte kommer att funka. :)

God Jul! 🎅🏼

Idag öppnar vi den sista luckan i årets julkalender – vi önskar er en riktigt God Jul ! 🎅🏼🎄

Bakom luckan döljer sig ytterligare en storsäljare, Sailcloth Deployant FKM. Det finns i 15 olika färgkombination och i storlekarna 20, 21 och 22mm.

(Som det ser ut just nu kommer modellen även komma in i 18 och 24mm i början av 2026)

Sailcloth Deployant FKM.JPG

Sailcloth Deployant FKM 2.JPG

Klickade hem nytt CTS gummi den 22:e december som landade i lådan den 23:e. Galet👏🏻👏🏻👏🏻.
IMG_3545.jpeg

Vet inte varför köper dröjt men nu landade iaf ett crosspatterna CTS gummi.
Riktigt snyggt blev det på gamla Certinan!
Däremot spännet, ser snyggt och smäckert på bild
IMG_3546.jpeg

men märkte att metalldelen mot handleden var lång.

Jämförelse med den andra, äldre variant från WW:
IMG_3543.jpeg

Det blev för klumpigt på min lilla handled så jag monterade på det äldre spännet. Bättre komfort IMO.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp