• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

We see things they’ll never see. Den enda röda tråden om Liverpool FC

Gårdagen är en fullkomligt katastrofal insats. Ett sånt otroligt arrogant agerande av samtliga inblandade att inte ändra på försvarsspelet efter att Villa löpt igenom vårat mittfält/försvar 4-5 gånger första kvarten är helt oförsvarligt.:banghead:
 

Olaola

Panerai
Var ju väldigt stolpe in för Villa också, gjorde väl mål på 7 av 11 skott på mål.

Sen brukar ju en backlinje mer krypa ned i knät på en målis som startar matchen som Adrian gör, inte ligga så högt som dom gör.

Hoppas att det var för att de har Evertonmatchen i huvudet, ska bli skönt att täppa till truten på alla toffies nästa match:)
Ja vissa mål var ju otroligt turliga men samtidigt släppte vi till väldigt många farliga chanser som inte gick in så 7 i baken känns tyvärr helt rimligt. Och det är det som är det smärtsamma.
 

Olaola

Panerai
Gårdagen är en fullkomligt katastrofal insats. Ett sånt otroligt arrogant agerande av samtliga inblandade att inte ändra på försvarsspelet efter att Villa löpt igenom vårat mittfält/försvar 4-5 gånger första kvarten är helt oförsvarligt.:banghead:
Håller med dig, har knappt sett ett ihåligare försvar någonsin. Och att det fick fortgå genom matchen är mycket märkligt. Kändes som att Klopp o kompani blev så jäkla avklädda så att dom tappade all förmåga.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Ovanligt... Not... Rånade två ggr mitt på ljusa dagen. VAR är ett jävla skämt..
Och även om nu Pickford blir avstängd i efterhand, vad hjälper det oss liksom. Dom skulle ha haft en gubbe mindre i 80min... Fy fan alltså
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Ovanligt... Not... Rånade två ggr mitt på ljusa dagen. VAR är ett jävla skämt..
Och även om nu Pickford blir avstängd i efterhand, vad hjälper det oss liksom. Dom skulle ha haft en gubbe mindre i 80min... Fy fan alltså
Håller med. Ingen bra dag för VAR-domaren idag heller.
 

Gary Coleman

Panerai
2-Faktor
Ovanligt... Not... Rånade två ggr mitt på ljusa dagen. VAR är ett jävla skämt..
Och även om nu Pickford blir avstängd i efterhand, vad hjälper det oss liksom. Dom skulle ha haft en gubbe mindre i 80min... Fy fan alltså
Van Dijk borta ett gäng månader. Även Thiago skadad. Adrian fortsatt mellan stolparna och levererar tveksamma ingripanden när Allison saknas. Det var den säsongen, känns föga sannolikt att det blir några titlar...
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Än så länge är det inget annat lag som sticker ut så kört skulle jag inte vilja säga... hoppas jag:)
 

Gary Coleman

Panerai
2-Faktor
Exakt. Gomez måste steppa upp, just nu känns han som den mest överhypade backen i ligan...
Ja, tragiskt nog. Får hoppas att Allisons återkomst ger en stor dos trygghet till backlinjen. Klart att det fortfarande går att vinna matcher om vi gör fler mål än motståndarlaget varje gång. Dock känns det ej hållbart över en säsong. Framförallt inte nu när Bobby knappt målar längre.
 

Johan_K

Omega
2-Faktor
Vet att det lär ändras imorgon men låt oss glädjas åt den här tabellen efter en fantastisk match ikväll. 😁 YNWA!
Screenshot_20220419-230752_FotMob.jpg
 

Gary Coleman

Panerai
2-Faktor
Vet att det lär ändras imorgon men låt oss glädjas åt den här tabellen efter en fantastisk match ikväll. 😁 YNWA!
Screenshot_20220419-230752_FotMob.jpg
Lite extra trevligt med tanke på hur alla ”experter” tippade att vi skulle sluta på fjärde plats (City, United, Chelsea, Liverpool). Även skönt att Salah fick måla lite igen. Blev en gnutta orolig efter AFCON att han var både mentalt och fysiskt trött. Förhoppningsvis kan vi hålla formen och skadorna borta inför en helt galet avslutning på säsongen.
 

Johan_K

Omega
2-Faktor
Lite extra trevligt med tanke på hur alla ”experter” tippade att vi skulle sluta på fjärde plats (City, United, Chelsea, Liverpool). Även skönt att Salah fick måla lite igen. Blev en gnutta orolig efter AFCON att han var både mentalt och fysiskt trött. Förhoppningsvis kan vi hålla formen och skadorna borta inför en helt galet avslutning på säsongen.
Ja verkligen skönt att se Salah ikväll för att inte tala om hur skönt det var att se Thiago göra sin kanske bästa match sen han kom till Liverpool.
 
Topp