Håller helt med dig. Hoppas nu att vi får förlängt med både Salah och Mane med.En viktigare förlängning än Salah, lysande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller helt med dig. Hoppas nu att vi får förlängt med både Salah och Mane med.En viktigare förlängning än Salah, lysande!
Salah från start.Chans till revansch mot Madrid känns bra!
Tyvärr får han ju inte chans att få revansch på Ramos..Salah från start.
Btw ny tröja idag:
Liverpool FC unveil the new home kit for 22/23 season inspired by Scouse solidarity
Liverpool FC has unveiled its new, bold, no-nonsense, Nike home kit for the 2022-2023 season, which is available to pre-order from today.anfieldwatch.co.uk
Tror de är en säkerhetsåtgärd på båda, fullt fokus på CL nu!Blandade känslor. En nästan repris på förra finalen mot Chelsea. Självfallet stor glädje över den andra av fyra möjliga, men rejält orolig över hur Salah och Van Dijk klev av i förtid. Den sistnämnda ska det väl enligt Klopp inte var någon fara med. Smärtsamt för Mo med tanke på vår historia mot Real, resultatet i AFCON och nu i värsta fall missa Paris…
En underbar kväll att vara röd. Och vilken match han prickade. Han behöver aldrig mer gå på en matchBonussonen var på Anfield ikväll, han var rätt nöjd…️
På nya läktaren?På plats mina herrar.
Japp precis över sportbaren.På nya läktaren?
Är i samma process då jag vill köpa biljetter till farsan som fyller 70. Helt sjukt att det inte går att hitta någon biljett för under 4k.Har reggat mig på hemsidan för att köpa biljetter vilket verkar svårare än att få plocka ut sportstål hos AD. Nån som vet när man kan regga intresse för specifika matcher? Senast jag var på Anfield köpte jag i andrahand.
Har helt lagt ned medlemsskap då chansen numera är minimal att få biljetter den officiella vägen. Fram till pandemin misslyckades jag aldrig med att få biljetter, försökte aldrig till Man Utd och Everton men annars gick det bra. Numera kommer man ju inte ens in i kön. Har rest sedan tidigt 80-tal och numera får jag förlita mig på kompisar även till hemmamatcher. Anfield har blivit en turistattraktion och det suger så jävla hårt!Har reggat mig på hemsidan för att köpa biljetter vilket verkar svårare än att få plocka ut sportstål hos AD. Nån som vet när man kan regga intresse för specifika matcher? Senast jag var på Anfield köpte jag i andrahand.
Ah, ok. Ja det verkar vara så när jag läser runt också. Har man inte 13 matcher från förra säsongen eller L i postnumret så verkar chanserna vara minimala numera att bli tilldelad i deras ballot.Har helt lagt ned medlemsskap då chansen numera är minimal att få biljetter den officiella vägen. Fram till pandemin misslyckades jag aldrig med att få biljetter, försökte aldrig till Man Utd och Everton men annars gick det bra. Numera kommer man ju inte ens in i kön. Har rest sedan tidigt 80-tal och numera får jag förlita mig på kompisar även till hemmamatcher. Anfield har blivit en turistattraktion och det suger så jävla hårt!
Är det officiella resepartners till klubben du använt dig av?Har själv använt mig utav organiserad resa när jag varit iväg, aningen påprisat men allting fungerar så bra som man förväntar sig då. Kan vara nåt att kika på!