• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

We see things they’ll never see. Den enda röda tråden om Liverpool FC

Blandade känslor. En nästan repris på förra finalen mot Chelsea. Självfallet stor glädje över den andra av fyra möjliga, men rejält orolig över hur Salah och Van Dijk klev av i förtid. Den sistnämnda ska det väl enligt Klopp inte var någon fara med. Smärtsamt för Mo med tanke på vår historia mot Real, resultatet i AFCON och nu i värsta fall missa Paris…

Blandade känslor. En nästan repris på förra finalen mot Chelsea. Självfallet stor glädje över den andra av fyra möjliga, men rejält orolig över hur Salah och Van Dijk klev av i förtid. Den sistnämnda ska det väl enligt Klopp inte var någon fara med. Smärtsamt för Mo med tanke på vår historia mot Real, resultatet i AFCON och nu i värsta fall missa Paris…
Tror de är en säkerhetsåtgärd på båda, fullt fokus på CL nu!

Vad tror ni? Finns det någon liten chans att Gerrard hjälper oss idag? Hoppet finns ju där men vet inte riktigt om man vågar tro på det..

Då kör vi igång 2a halvlek och hoppas på att Villa fortsätter hålla nollan och vi tar tag i det här. YNWA!
Skål på er! 🍺

Bilagor

• 20220522_180356.jpg
    20220522_180356.jpg
    415.8 KB · Visningar: 8
Då var det snart dags för sista dansen med Kloppo.
Så mycket blandade känslor. Evigt tacksam att man fick uppleva denna perioden i mitt liv.
Fullt förståeligt att 9 år tar ut sin rätt, vilka år det har varit. Från ett kämpande mittenlag med problem
och med en historia så fick vi uppleva att komma tillbaka dit vi hör hemma.
Tack för allt.
GNxyPz-XgAA4KIO.jpg

Har reggat mig på hemsidan för att köpa biljetter vilket verkar svårare än att få plocka ut sportstål hos AD. Nån som vet när man kan regga intresse för specifika matcher? Senast jag var på Anfield köpte jag i andrahand.

Har reggat mig på hemsidan för att köpa biljetter vilket verkar svårare än att få plocka ut sportstål hos AD. Nån som vet när man kan regga intresse för specifika matcher? Senast jag var på Anfield köpte jag i andrahand.
Är i samma process då jag vill köpa biljetter till farsan som fyller 70. Helt sjukt att det inte går att hitta någon biljett för under 4k.

Berätta gärna vad du kommer fram till. Tänkte köpa biljetter till någon match i april.

Har helt lagt ned medlemsskap då chansen numera är minimal att få biljetter den officiella vägen. Fram till pandemin misslyckades jag aldrig med att få biljetter, försökte aldrig till Man Utd och Everton men annars gick det bra. Numera kommer man ju inte ens in i kön. Har rest sedan tidigt 80-tal och numera får jag förlita mig på kompisar även till hemmamatcher. Anfield har blivit en turistattraktion och det suger så jävla hårt!

Har själv använt mig utav organiserad resa när jag varit iväg, aningen påprisat men allting fungerar så bra som man förväntar sig då. Kan vara nåt att kika på!

Har helt lagt ned medlemsskap då chansen numera är minimal att få biljetter den officiella vägen. Fram till pandemin misslyckades jag aldrig med att få biljetter, försökte aldrig till Man Utd och Everton men annars gick det bra. Numera kommer man ju inte ens in i kön. Har rest sedan tidigt 80-tal och numera får jag förlita mig på kompisar även till hemmamatcher. Anfield har blivit en turistattraktion och det suger så jävla hårt!
Ah, ok. Ja det verkar vara så när jag läser runt också. Har man inte 13 matcher från förra säsongen eller L i postnumret så verkar chanserna vara minimala numera att bli tilldelad i deras ballot.
Har själv använt mig utav organiserad resa när jag varit iväg, aningen påprisat men allting fungerar så bra som man förväntar sig då. Kan vara nåt att kika på!
Är det officiella resepartners till klubben du använt dig av?

Inte officiella, liverpooltravel senast. Fungerade fint! Bekanta som nyligen använt olka, inget klagomål där heller :)

• Like
Reactions: F32
Tillbaka
Topp