• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

We see things they’ll never see. Den enda röda tråden om Liverpool FC

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Man kan ju inte låta bli att räkna. Manshite C kan få max 93 poäng. Liverpool behöver 33 poäng för att bli mästare. Skulle kunna vara klart redan 21/3 om jag räknar rätt.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jo det är ju i princip klart, nu är det väl mest en fråga om när?
Liverpools kommande nio matcher ser inte omöjliga ut. City möter Arsenal och Tottenham samt dubbelmöte mot United.

Jag är redan säker på att det blir en ligatitel för Liverpool i år. Så jävla gött.
 

The lord

Audemars
Vilket antiklimax med årets säsong! tror ni att de andra klubbarna typ United ser sin chans att sabba en ligatitel för Liverpool. man förstår att klubbarna i botten inte vill spela klart om det räddar dem från en nedflyttning, men som det såg ut i toppen är det ingen diskussion om vem som hade vunnit ligan i år
 
Ja. Andan gick ur. Tråkigt oavsett hur det slutar men det är ju bara ett lag i toppen ;)Hoppas de kommer fram till något snart.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Lugn, den kommer spelas av och vi kommer krönas även officiellt kamrater! YNWA

Funderar annars på att trycka upp en t-shirt med ”grattis till serieledningen 2020” för att reta sambon... :rolleyes:

Sorry, lider ändå av att inte haft PL eller ännu värre kunnat se EM och OS i sommar. Var ju typ bästa sportsommaren :grumpy:

Edit: ska tillägga att jag ändå hoppas att säsongen spelas klart eller att iaf Liverpool får titeln för klart de hade vunnit en match till. Det vet ju alla så trist slut annars då de förtjänar den (vet alla utom orre på cityredaktionen på svenskafans, ni som vet ni vet...)
 
Senast ändrad:

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Blir kul att se hur de agerar sista matcherna. Spela utan press men samtidigt inte heller med samma motivation. Utan publik så tror jag det blir svårt att ge 100%
 
Ja det är tråkigt att se. Känns lojt och lite oengagerat men inte så konstigt med tanke på hur hela säsongen avbröts. Man får fokusera på annat i väntan på nästa säsong.
 

Simpatico

Rolex
Äntligen.
Mycket lovande ställ inför nästa säsong.
Blir ett köp.
LFC 2020.jpg
 

Olaola

Panerai
Någon som har åsikter om gårdagens unika förlust?
Jag tyckte det var smärtsamt att se vår fina trupp agera som ett nyuttaget pojklag. Otroligt smärtsamt
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Var ju väldigt stolpe in för Villa också, gjorde väl mål på 7 av 11 skott på mål.

Sen brukar ju en backlinje mer krypa ned i knät på en målis som startar matchen som Adrian gör, inte ligga så högt som dom gör.

Hoppas att det var för att de har Evertonmatchen i huvudet, ska bli skönt att täppa till truten på alla toffies nästa match:)
 
Topp