Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är redan säker på att det blir en ligatitel för Liverpool i år. Så jävla gött.
Lugn, den kommer spelas av och vi kommer krönas även officiellt kamrater! YNWA
Ja.Så vad tror vi? Tar Chelsea poäng av manshite city ikväll?
Enkelt.
Med tanke på firandet efter titeln blir det nog torsk mot City iafBlir kul att se hur de agerar sista matcherna. Spela utan press men samtidigt inte heller med samma motivation. Utan publik så tror jag det blir svårt att ge 100%
Japp, riktigt snyggt!Äntligen.
Mycket lovande ställ inför nästa säsong.
Blir ett köp.
Helt ok även om jag inte haft en matchtröja sedan Newcastle hemma i FA-Cupen 1984. Fick jag lida för på tåget tillbaka till LondonÄntligen.
Mycket lovande ställ inför nästa säsong.
Blir ett köp.
Helt ok även om jag inte haft en matchtröja sedan Newcastle hemma i FA-Cupen 1984. Fick jag lida för på tåget tillbaka till London
Speciell match, 33 000 på plats varav typ 10-12 000 Newcastle. 4-0, planinvasion från Newcastle med efterföljande motinvasion och full kalabalik på planen. Det var bättre förrFullt förståligt.
Blir som vanligt att köpa för att sen läggas på hög. Har väl ett tiotal hemma.
Används ytterst sällan. tyvärr.
Fint ska det va ;-)Fick just reda på denna tråd och åker under denna veckan genom hela Sverige med denna husbil, familjen och några utvalda vintage-klockor ....bra tajming i år va?!
Exakt!Fint ska det va ;-)