Min mamma har en...Byggda för blåsta brudar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min mamma har en...Byggda för blåsta brudar...
Min mamma har en...
Jag funderar på att skaffa en...men vad väger en sån? Någon som vet?
Tack, ska köpa en sån nu när jag vet vad den väger...MK plastic is fantastic:
36mm
Enbart 14mm tjock
250g
Vattentät ner till 50m
En midsize Chronograph i guld väger dock 500g, att guld alltid ska väga så mycket?
Tester visar på svåra skador i din laterala ironilob.Min personliga åsikt.
MK är absolut inte en kvalitets klocka. Låt den sitta på din arm under ett tag så får du se vilken kvalité den är gjord av![]()
Sen kan jag förstå om folk gillar den för dess utseende och att man köper en sådan för att man inte kan eller vill lägga mer pengar på en klocka men ändå få en designer klocka. Men ett uttalande om att MK gör kvalitets klockor, det är inget jag någonsin skulle kunna stå bakom.
Tester visar på svåra skador i din laterala ironilob.
Du lider även av höga halter av särskrivning...
Ironi eller ej, vissa tycker det är en kvalitets klocka.
Särskrivningar blir det ibland (bil+telefon).
För helvete, skriv inte när du kör.
MK plastic is fantastic:
36mm
Enbart 14mm tjock
250g
Vattentät ner till 50m
En midsize Chronograph i guld väger dock 500g, att guld alltid ska väga så mycket?
Om den bara kunde vara lite tjockare..ca 20-22 mm är perfekt på en 36mm klocka.
Den donnan visste vad hon talade om.![]()
Du borde ha frågat RobE istället, men med tanke på hur exklusiv ME är så kan jag mycket väl tänka mig att kötiderna är lik PP?
Jag har en sådan i stort sett likadan replica. Tar gärna ett byte,Ska börja spara till denna
![]()
Kräks lite i munnen.. :-OSka börja spara till denna
![]()
Svalde du?Kräks lite i munnen.. :-O
Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4 Beta
Jag kom på nyss att hon sade att jag kunde bli stämd om jag fick med inredningen och kanske även klockorna om jag lade ut bilderna på min blogg. Ajdå, nån advokat som kan ge lite mer inblick i det hela?