• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wristshot tävling - Rösta på min bild!

TomGanks

Panerai
:pompus:
Röstat. Din bild är ju i en helt annan division än de andra, oavsett vilken klocka det är.

Röstat. Helt klart bästa kompositionen. Nästan alla andra foton var ju i princip "titta här är en snabb bild där min dyra/coola klocka tar upp hela utrymmet."

Jag skall se om det går att rösta från fler enheter :D

Lycka till.

Jag har med röstat, inte enbart för att du bad oss utan för att även jag håller din bild som den mest tilltalande av de 10 :snaphappy:
Lycka till! :pompus:
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Screenshot_20181011-073935.png

Heja KS! (Och @Rozzy såklart)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Tack alla för röster och tillrop! Ja, nu leder min bild och det är helt klart pga KS-effekten, dvs att ni hoppat in och hjälpt till. I meddelandet från WatchTime uppmanas man att promota sin bild i sociala medier (typ på mitt Insta). De hade kanske inte räknat med att Skandinaviums största klockforum skulle ställa sig bakom och kunna backa up! :D

Tyvärr ingår inte resan och boende till NY i förstapriset, så det skulle jag få bekosta själv. Lustigt nog var jag nyss i The Big Apple så sent som i maj så vi får väl se hur det blir vid en eventuell vinst. Röstningen kommer fortlöpa under två veckor, så den mesta tiden är kvar, så mycket kan hända.

En homage till tävlingsbilen, dagens klocka fotad för tjugo minuter sedan;
7AA2DF19-564F-4FE0-977F-6E3014CBA9D6.jpeg


(och ja, bilen står stilla när jag fotade)

//Rozzy
 
Topp