• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wristshot tävling - Rösta på min bild!

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Röstat! Underligt att du bara fick med en bild dock! Vristskotten på blå tudorsubben brukar inte vara att leka med!:)
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Röstat, ser ut som en storseger för bästa bilden i den samlingen
rozz.jpg
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Röstade faktiskt helhjärtat på dig. Aquatimern var rätt nice foto också, men Reverson och övriga?? Fanns det verkligen inga bättre bidrag tro?
Jag håller med, Aquatimerbilden var riktigt bra, resten förvånansvärt dåliga. Det komiska var att jag tänkt ställa upp med en snarlik bild, men det föll på att det var en City och att ingen på andra sidan Atlanten förmodligen hört talas om den och därav inte skulle platsa;
5137ED94-4918-4C24-BD22-E97DF8234A7E.png


En annan lustig sak är att då detta är deras andra tävling, så var det en norrman som van den första. Go Scandinavia!

https://www.watchtime.com/featured/...f-the-inaugural-watchtime-wrist-shot-contest/
6C3EBBC4-E346-485B-AD79-7708A1CDB6B7.png
 

Norrman

Cartier
Du värkar ju leda ganska stort nu, hoppas det är tillåtet i tävlingens regler att promota sitt eget bidrag på div forum .
Har varit med om andra fall där det blivit diskade :) du fick en röst av mig iaf :)

Edit: såg att dem uppmanade att sprida bilden i socmedia å ks måste ju räknas som ett :D
 
Senast ändrad:
Topp