H
Hysteria
Guest
Röstat!=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är inte fusk, som jag skrev innan, jag uppmuntrades ju av tidningen att marknadsföra min bild i sociala medier för att få folk att röstaFusk! Men jag röstar ju ändå
Härlig bild, blir sugen på hösttur med gammelvolvo när jag ser den.
Jag håller med, Aquatimerbilden var riktigt bra, resten förvånansvärt dåliga. Det komiska var att jag tänkt ställa upp med en snarlik bild, men det föll på att det var en City och att ingen på andra sidan Atlanten förmodligen hört talas om den och därav inte skulle platsa;Röstade faktiskt helhjärtat på dig. Aquatimern var rätt nice foto också, men Reverson och övriga?? Fanns det verkligen inga bättre bidrag tro?
Tack!Du värkar ju leda ganska stort nu, hoppas det är tillåtet i tävlingens regler att promota sitt eget bidrag på div forum .
Har varit med om andra fall där det blivit diskade du fick en röst av mig iaf
Ett fint bidrag av ks power, ren och råstark ks power.Över 400 röster på 21h sen du postade första inlägget @Rozzy han som låg före dig innan KS-styrkan gick in måste ju undra Vafan som just hände