Köpte deras "gubbklocka" och inte sportstålRolex? Du kommer ju få stå i kö i 100 år ändå.
Det var alltså lite innan årsskiftet men det sved i kassan
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte deras "gubbklocka" och inte sportstålRolex? Du kommer ju få stå i kö i 100 år ändå.
Batman?Köpte deras "gubbklocka" och inte sportstål
Nope, hen DJ 116200!Batman?
Sälj skiten och köp en riktig klocka istället!Köpte deras "gubbklocka" och inte sportstål
Det var alltså lite innan årsskiftet men det sved i kassan
Det kommer att bli så med tanke på all GS-lektyrSälj skiten och köp en riktig klocka istället!
Sjukt snygg! Är den där limiterad?
NeinUndrar också!
När kan den tänkas vara i butik?
Ska kika imorgon men jag har för mig att det är dyklåset. Vi intervjuade en produktutvecklare igår och då sa vi till honom att vi måste få nya Astron/Landmaster-låset till alla GS-modeller.Hur ser låset ut på den där? Dykarlåset?
Juni. Dessa har nya verket också, dvs 6R med 70 hrs gångreserv.När kan den tänkas vara i butik?
1.
GS-tävling. Vinnaren vinner en GS-giveaway (hemlig, ytterst oklart vad).
1: FÄRSKT wristshot på en GS.
2: Vem äger klockan (Eller vilken funktion har personen som äger klockan. hint: Han är med under middagen just nu).
3: En sak är fel på klockan/bilden ovan.
GS är alltid GS men LX är coolare.@yonsson hur står sig prospex lx mot sbge201/215 och sbga229/231? grym rapportering!
Tycker det ser ut som om LX länkarna är lite tjockare än brukligt. Är det nån förbättring där? Hur man än vänder och vrider på tycker jag alltid man landar i att Seikos/GS akilleshäl är länkarna.GS är alltid GS men LX är coolare.
YES! Det har varit lite hektiskt här (i och med Mollebrist) så jag har inte hunnit skriva info om modellerna. Länken är tjockare än tidigare, en klar förbättring. Lite bättre finish på låset också, det ser ut som ett GS-dyklås. Ska försöka minnas fotografera det idag. Dock exakt samma funktion som tidigare dyklås.Tycker det ser ut som om LX länkarna är lite tjockare än brukligt. Är det nån förbättring där? Hur man än vänder och vrider på tycker jag alltid man landar i att Seikos/GS akilleshäl är länkarna.
Tack!Fan vilket grymt jobb du gör i den här tråden @yonsson! Tack för att vi får hänga med. Bästa Basel-tråden utan tvekan
Utan att tänka för mycket skulle jag säga att de där är den ballaste klockan från Basel just nu.
Nya LX är verkligen next level shit!
Ti, så tyngden lär vara helt OK.Utan att tänka för mycket skulle jag säga att de där är den ballaste klockan från Basel just nu.
Tur att den antagligen är
För dyr
För tung
Och för stor
För min del
Mycket bra!
Nya LX är verkligen next level shit!
Den ser så härligt rå ut! Och en gammal landmaster hittar man ju knappt idag.Ti, så tyngden lär vara helt OK.
Kompassbezel är ju av ondo, men den där tilltalar ju väldigt ändå.
Hur stor är den?Utan att tänka för mycket skulle jag säga att de där är den ballaste klockan från Basel just nu.
Tur att den antagligen är
För dyr
För tung
Och för stor
För min del
Ja, kompassen är inte så skoj. Vad finns annars med GMT och spring drive? Har uppbarligen för dålig koll på Seikos modeller.Ti, så tyngden lär vara helt OK.
Kompassbezel är ju av ondo, men den där tilltalar ju väldigt ändå.
44,8 mm tydligenHur stor är den?
Och en miniman i mittenHar jätten mött en större jätte?