Upplever samma. Älskar samurai!Amen! Skitsnygg på bild men svår för mig att bära.
Samuraien däremot sitter bättre på mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Upplever samma. Älskar samurai!Amen! Skitsnygg på bild men svår för mig att bära.
Samuraien däremot sitter bättre på mig.
Pfft Dwayne har inget på Arnolds one-liners
Mer Breitling! Mycket roliga modeller faktiskt, Kern har skärpt till sig. Superocean är i 42mm.
Köp en ny.Grymt schyst! Undra om man kan byta bezel, tavla mm till grönt på sin gamla Sumo!
Precis sådär jag föreställer mig att du ser ut när du låser dumma trådstarter
Sjukt snygg! Är den där limiterad?
Nu käkar vi middag. Fullt upp, får lägga upp mer GS och SEIKO senare.
Satan så bra!
Tavla gjord av plyfaskiva känns inte direkt premium...
Tavla gjord av plyfaskiva känns inte direkt premium...
Vem är det brevid Cantona?
(Ursäkta, grymt off topic)
Ser fin ut nya superocean, finns den bara på gummi?
https://www.seikowatches.com/global-en/catalog/special/basel2019/#target/page_no=88Finns det någon spec på ARNIE försökt googla men hittar inget när är sista anmälningsdag?
Se inlägget ovanNån som vet vart man kan hitta lite mer info om nya Arnie? Lyckas inte hitta något via google
Hehe! Tavlan är ju amazeballs men boetten kräver lite tillvänjning. Ska prova den mer imorgon och få bakgrundshistorien, återkommer därefter.Intryck av lejonmanen?
Hur var boetten? Tycker den ser grymt vool ut...
Wow
1.
GS-tävling. Vinnaren vinner en GS-giveaway (hemlig, ytterst oklart vad).
1: FÄRSKT wristshot på en GS.
2: Vem äger klockan (Eller vilken funktion har personen som äger klockan. hint: Han är med under middagen just nu).
3: En sak är fel på klockan/bilden ovan.
Katastrofbild! Sry
GS-tävling. Vinnaren vinner en GS-giveaway (hemlig, ytterst oklart vad).
1: FÄRSKT wristshot på en GS.
2: Vem äger klockan (Eller vilken funktion har personen som äger klockan. hint: Han är med under middagen just nu).
3: En sak är fel på klockan/bilden ovan.
Google har massorVar kan man hitta info??