Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gruppköp, äntligen!
Arnie
Listpris: 4998kr
Gruppköpspris: 3998kr inklusive eventuell frakt.
Planerad leverens: Augusti
Turtle STO
Listpris: 5498kr.
Gruppköpspris: 4398kr (inkl eventuell frakt).
Planerad leverans: Maj
Instruktion för köp (kopiera det nedan och PMa mig). Notera att du köper av Klockmaster Globen och att bokning är bindande. Om man hoppat av från tidigare gruppköp så är man gruppköpsbannad 4 life.
DÖP PM till ”ARNIE” eller ”STO”.
*Modell
*För och efternamn
*Telefonnummer:
*Adress (om tror att du kommer vilja ha den skickad)
Yes! Samurajen borde komma i samma leverens. Inget gruppköp på Samurajen tyvärr, bara på Turtle STO & Arnie.@yonsson vet inte om du svarade men isf missade jag.
Släpps Samuraien samtidigt som Turtlen och isf kan man beställa den till globen för samma dag som gruppköpet? Vill ju hänga med!
Yes! Samurajen borde komma i samma leverens. Inget gruppköp på Samurajen tyvärr, bara på Turtle STO & Arnie.
Det ser du ut att behöva! Den är ju alldeles grön ju!
Kul tävling! Gärna etui
inte ens navin?Grymt bra jobb och underhållning för oss dönickar, Yonsson! Tack!
Att ingen ny klocka på Basel riktigt eggar mig är inte ditt fel.
Jovars, den är superfin, men det är en klocka som redan finns. Svårt att bli överpeppad då, plus priset som är totalt off.inte ens navin?
Grymt! Jag sticker in på globen o snackar med Svante om en bokning när ni kommit hem. Tack för grym rapportering!Yes! Samurajen borde komma i samma leverens. Inget gruppköp på Samurajen tyvärr, bara på Turtle STO & Arnie.
Hahaha. Såg jag inte ens. Tävling ju, allt fokus på att knäppa ett handledsskott!Det ser du ut att behöva! Den är ju alldeles grön ju!
Jag skulle vilja sträcka mig så långt som att säga att det är sånt som gör att man kan förlåta dina svajiga uttal av Schweiz i podden. KS-anda i sin renaste form!
Tack!
Ni får till kl 21 (idag) på Er, då låser vi gruppköpet.Gruppköp, äntligen!
Arnie
Listpris: 4998kr
Gruppköpspris: 3998kr inklusive eventuell frakt.
Planerad leverens: Augusti
Turtle STO
Listpris: 5498kr.
Gruppköpspris: 4398kr (inkl eventuell frakt).
Planerad leverans: Maj
Instruktion för köp (kopiera det nedan och PMa mig). Notera att du köper av Klockmaster Globen och att bokning är bindande. Om man hoppat av från tidigare gruppköp så är man gruppköpsbannad 4 life.
DÖP PM till ”ARNIE” eller ”STO”.
*Modell
*För och efternamn
*Telefonnummer:
*Adress (om tror att du kommer vilja ha den skickad)
Håller med helt och hållet! Vet att en hel del egenkänsla försvinner när man fotar allt, jämnt och postar på friskt.Ja, men det kan inte sägas nog många gånger.
Dina (och sedan tidigare @Molle s) Baseltrådar är återkommande de bästa på KS. Grymt starkt att ha så pass intensiv rapportering, och därmed missa stora köttstycken av egna tiden på plats till förmån för oss andra dödliga.
Jag skulle vilja sträcka mig så långt som att säga att det är sånt som gör att man kan förlåta dina svajiga uttal av Schweiz i podden. KS-anda i sin renaste form!
Tack!