Nope. Har inte notiser på likes.Inte tagit nån screenshot på hur det såg ut med notiser när det var som galnast med gruppköp och likes @yonsson ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope. Har inte notiser på likes.Inte tagit nån screenshot på hur det såg ut med notiser när det var som galnast med gruppköp och likes @yonsson ?
OooooooooooooooooooooooOOOOOOH!Nope. Har inte notiser på likes.
Utcheckning med munskölj.
Första två personerna som postar färsk wristshot på någon av modellerna som finns på kuben (ok med annan färg) vinner varsitt set enligt ovan.
Men det var ju ett möte du skulle bokaLåt tävlingen återgå. Jag hinner aldrig med något annat än möten när jag är i Sthlm.
Första två personerna som postar färsk wristshot på någon av modellerna som finns på kuben (ok med annan färg) vinner varsitt set enligt ovan.
Fantastiskt starkt första inlägg att kamma hem en finfin Sinn-vinst
När man VERKLIGEN hetsar en stackars polare ner i fördärvet!
(Kommer stirra som besatt när han ska lösa den kuben)
Fantastiskt starkt första inlägg att kamma hem en finfin Sinn-vinst
Haha, stort tack till er båda!När man VERKLIGEN hetsar en stackars polare ner i fördärvet!
(Kommer stirra som besatt när han ska lösa den kuben)
De har beställt hem 5st sådana.Gott - och medan du håller på så massera globenpojkarna om SBGY003 så de tar hem en sådan till mig!
Förresten: fick du chans att klämma på de nya springdrivedressarna? Vad tyckte du?
Det var markant färre besökare och färre utställare. Jag tror icke det blir något Basel nästa år, i alla fall inte i en större skala.@yonsson Ett önskemål när det är dags för hemgång är en sammanfattning och jämförelse med tidigare år i ljuset av alla diskussionen om Basels vara eller icke vara. Såg t.ex. på Mr Rolex Instagram att hans uppskattning är att det är markant förra besökare i år än förra året. Kul att höra också om ni lyckas snappa upp info från initierade diskussioner kring framtiden.
Icke.Sjukt snygg! Är den där limiterad?
Håller på att fixa dem, det kommer!Blev det inga Casio bilder överhuvudtaget eller?
Gött. Tror du gör ett bra jobb trots dåligt ljus!Håller på att fixa dem, det kommer!
Men det utgår ju från min sedvanliga agendaMen det var ju ett möte du skulle boka
Alla dessa modeller är numera Connected. De har även fått mellanboetter i kompisit.