• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zed

Emil_R

Breitling
Är helt ny i klockvärden. Köpte en Rolex Datejust II 116300 F2F av Zed i veckan.
Mycket kunnig och trevlig kille. Känner mig vältigt lugn tros mitt första klockköp. GoodGuy i min bok.
 
  • Like
Reactions: Zed

Wemb

Cartier
Sålt en Rolex till Zed på distans.
Klockren affär med snabb betalning, kvicka svar och en trygg känsla affären igenom.

Rekommenderas varmt!
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Zed
Köpte min första "seriösa" klocka här för första gången av Zed. En Rolex datejust.
Kan inte vara mer än nöjd med både klocka och säljare!
Mycket snabb respons, trevlig, seriös och väldigt tillmötesgående trots mina nybörjarfrågor. Klocka motsvarade beskrivning

Rekommenderas varmt!
 
  • Like
Reactions: Zed

Guden

Cartier
Hjälpt en vän att köpa klocka (Rolex Datejust) från Zed.
Både jag och min vän som jag förmedlade klockan åt är supernöjda från början till slut.
Rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: Zed

Mauritz

Rolex
Landade precis en Panerai från Zlatan som
överträffade mina förväntningar.
I mina ögon är Zlatan 100% och ser fram emot fler affärer.
IMG_1473.JPG
 
  • Like
Reactions: Zed

JamesZ

Cartier
Köpte Rolex av Zed, väldigt trevlig, ärlig, och tålmodig. Mycket nöjd och rekommenderas varmt!
 
  • Like
Reactions: Zed

robyl

Omega
Köpte en klocka av Zed. Mycket smidig och enkel affär, bra förpackat och snabb leverans. En man som har mitt fulla förtroende.
 
  • Like
Reactions: Zed

Lund

Cartier
Köpte en Foldio 360 av Zed mot en gåva till Barncancerfonden och kan inte annat än tycka att han är en 100% goodguy levererade den samma dag till min Bror en bit utanför GBG området utan några som helst problem eller egen vinning. Stort tack till dig än en gång Zed!
 
  • Like
Reactions: Zed

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Extremt tillmötesgående och serviceminded herre. Rekommenderas starkt.
Köpte av Zed och kommer göra igen.
Mvh
 
  • Like
Reactions: Zed

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Gjort ännu en affär med Zed. Denna gång bytesaffär som skedde hemma hos mig.

Zed är en mycket professionell och sympatisk person, och jag är mer än nöjd!

110% Goodguy, rekommenderas.
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Zed
Köpte en Rolex. Annons överensstämde med mycket väl klockan. Bra kommunikation. Snabb och smidig leverans. Skulle definitivt göra affär igen!
 
  • Like
Reactions: Zed

Jax

Cartier
Köpt en Rolex Sub av @Zed. Enkel och smidig affär. Skicket var precis som utlovats. Trevligt bemötande. Jag kan bara instämma i de positiva omdömen som lämnats i den här tråden. Handlar gärna igen av @Zed.
 
  • Like
Reactions: Zed

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Fick en kollega att handla en 1601 av Zed, hon var mkt nöjd med kontakten och mkt nöjd med klockan! Jag tittade på den idag och den var riktigt fin!
 
  • Like
Reactions: Zed
Köpte precis en Rolex Datejust 1603 från Zed. Möttes upp i Göteborg. En kaffe bjöds det på samt lite trevligt klocksnack! Superduper! Future buisness to come!
 
  • Like
Reactions: Zed

Lamco

Breitling
Köpte en 16030 av Zlatan. Överensstämde väl med beskrivningen. Tog den till Nymans för kontroll och de bekräftade de goda skicket som beskrevs. Dock behövde den servas eftersom oljorna var torra. Detta hade jag och Zlatan på förhand diskuterat så jag hade med det i beräkningen.

Zlatan svarade mycket snabbt på mina frågor och paketet skickades utan dröjsmål. Så jag köper gärna från Zlatan igen.
 
  • Like
Reactions: Zed

JoakimGembel

Breitling
Köpte en Sub 16610 från Zed precis. Kanonservice från Zlatans sida när posten strulade med leveransen. Svarade också tålmodigt på dumma frågor då jag är ny i denna värld. Inga som helst konstigheter att betala i förskott. 100% nöjd
Tack
 
  • Like
Reactions: Zed

blackswan

Breitling
Inköp: 14270 Explorer. Mycket nöjd med Zed - professionellt bemötande och smidig transaktion. Har rätt värdegrund för denna typ av förvärv: pålitlig och serviceinriktad.
 
  • Like
Reactions: Zed

bronny

Breitling
Köpte en Datejust av Zed. Supernöjd med bemötande, service och snabba svar på mina frågor samt snabb leverans. Klockan var som utlovat i toppskick. Rekommenderar Zed varmt!
 
  • Like
Reactions: Zed

kamme

Breitling
Köpt en Submariner av Zed. Allt gick fint och Zed är numer mitt förstahandsval när jag ska köpa mer.
Rekommenderas starkt!

Måste tillägga att alla bilderna han lagt upp på klockan stämde väl överens med verkligheten, inget micklande med bilderna alls. Mycket stort plus för det då jag råkat ut för det med andra handlare. Hyvens kille och ärlig representation av klockorna!
 
  • Like
Reactions: Zed

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Köpte en submariner av Zed.
Bra kommunikation, snabb leverans och klocka enligt beskrivning. Tummen upp!
 
  • Like
Reactions: Zed
Topp