• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zed

TB12

Cartier
Köpte en Rolex GMT av @Zed igår. En mycket trevlig f2f affär vid statoil där vi möttes upp med våra bilar (När man handlar med good-guys funkar alla ställen :)) Bra kommunikation, trevligt bemötande, fin klocka, en given goodguy! Kommer absolut göra fler affärer med denna herre och rekommenderar honom varmt till er andra.

/Patrik L
 
  • Like
Reactions: Zed

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Mötte upp zed f2f i Kungsbacka och köpte en rolle (med inbyte) idag. Han tog sig tid trots att han hade fullt upp med flytt. Trevlig, resonlig och bra! Kort och gott en goodguy!
 
  • Like
Reactions: Zed

hans

Petrus Kenicius
Zed kan jag verkligen rekommendera. Handlade av honom F2F och klockan var enligt beskrivningen. En trevlig prick som är lätt att ha att göra med. Tack för en smidig affär!
 
  • Like
Reactions: Zed

BadkarsPiraten

Vacheron
Bytte precis klocka med @Zed
Han körde från Göteborg till Ulricehamn för att mötas upp utan att tveka.

Mycket nöjd! Bra kille, skulle göra det igen utan att tveka.
 
  • Like
Reactions: Zed

Johan S

Omega
Köpte en Datejust 16014 till min fru av Zed. Jag kunde inte vara nöjdare än vad jag är med Zeds sätt att sköta en affär. Svarade galet fort på alla mina frågor (och de var många vill jag lova:happyhappy:), klockan levererades på en dag och den var exakt som beskriven. Han svarade tålmodigt på mina frågor gällande e-handel då jag är old school och helt novis på allt vad e-handel heter. Skulle inte tveka en sekund på att göra affär med Zed igen. 100% goodguy i min bok och riktigt trevlig att ha och göra med!

Tack för affären!
/Johan
 

YearZero

Omega
Köpte en Rolex Explorer II av Zed igår. Har träffat honom några gånger innan och han är en riktigt trevlig man, som är lätt att prata med.
Leverar precis det som har sagts och med en proffisionell anda.

Skulle aldrig tveka att köpa/byta någonting med honom.

100% goodguy!
 
  • Like
Reactions: Zed

Islero

Breitling
Köpte en GMT 116710LN av Zed på distans.

Ni som är lite oroliga och tvekar på om man verkligen vågar swisha alt. överföra innan klockan är i ens besittning,
har all anledning att inte vara det.

Zed är till 100% en ärlig kille, som ger ett proffsigt intryck från första början.
Bilder och dyl. är väldigt beskrivande av vad du faktiskt får.

Extremt nöjd! 10/10
 

Samps

Cartier
Köpt en Rolex av Zed på distans och kan varmt rekommendera att göra affär med honom. Klocka och leverans helt enligt beskrivning. 100% goodguy!
 
  • Like
Reactions: Zed

majsch

Omega
Zed är 110% Goodguy. Köpte en Rolex av honom och fick sedan klockan via Posten.
Klockan var enligt beskrivning och skulle aldrig tveka att göra en affär med honom igen.
 
  • Like
Reactions: Zed

FruUR

Omega
Köpte precis en Rolex 16220 från Zed och har bara goda saker att säga om honom. Väldigt tillmötesgående och trevlig.
Klockan var enl beskrivning och han erbjöd sig även att betala för "uppfräschning" av länken i Hong Kong, då den var lite slapp (dock stod det om det i hans ursprungliga beskrivning så jag visste om det), men han ville att jag skulle känna mig helt nöjd.
Väldigt schysst kille!
 

moka

Omega
Sålde en klocka till Zed och fick inget annat än ett professionellt och bra bemötande från början till slut.
Såg inga problem lämna ifrån mig min klocka och att "vänta" på banköverföringen en dag då vi inte hade samma bank. 100% goodguy!
 
  • Like
Reactions: Zed

Sunray

Omega
2-Faktor
Första köpet av Zed, helt grym sjysst säljare 100% ok. Fick kontakt med honom på Blocket då jag inte ännu hade ett konto här. Hade ett härligt långt samtal och vilket skick på klockan. Det blir fler köp av honom. Lägger med en bild på köpet.
image.jpeg
 
Senast ändrad:

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sålt en 16710 till Zed. Relevanta frågor och snabb betalning! Trevlig affär.

Jag gjorde dock en miss, mitt i stressen glömde jag skicka med tre inserts då de inte låg tillsammans med boxarna och alla papper. Zed väntade tålmodigt på att jag skulle komma hem några dagar senare så att jag kunde skicka resten. Inga sura miner.

Gör gärna affärer igen!
 
  • Like
Reactions: Zed

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har köpt en Rolex utan några som helst konstigheter, klockan som beskriven, rak och trevlig kommunikation.
 
  • Like
Reactions: Zed

Nicke

Breitling
Bytte precis en klocka med Zed.
Snabba svar, superservice och trevligt bemötande. Det är andra gången vi gör affär och jag har känt mig trygg från första början.
10 av 10 i betyg även denna gång!
Mvh
Niklas
 
  • Like
Reactions: Zed

Lage

Omega
En kortare berättelse med två positiva referenser:

@yonsson köpte enligt ovan en klocka från Zed och sålde den en dryg vecka senare till mig. Jag reagerade på ett skramlande ljud och bad Jonas på @ROB-1832 titta på klockan. Det visade sig att balansaxeln var sliten och behövde bytas. Zed meddelade direkt att han skulle lösa problemet. I dag hämtade jag klockan och då hade Zed redan betalat Rob för bytet. Jag är en pessimist men den här sortens erfarenhet får mig att tänka att det kanske finns hopp. Jag tänker mig att det är en sak att sälja men att det är först när man ser hur eventuella problem hanteras som man verkligen kan bedöma en säljare. Zed har skött detta föredömligt och är mycket trevlig att ha att göra med. Jag har bara gott att säga.
 

Lou

Breitling
Mycket smidig affär och snabb återkoppling. Zed är mån om att man är nöjd med sitt köp och är väldigt tillmötesgående.
 
  • Like
Reactions: Zed

Ninen79

Audemars
Köpt en Rolex av Zed, skicket var bättre än beskrivningen i annonsen. Tack för en smidig och trevlig affär. 100% goodguy!
 
  • Like
Reactions: Zed

Rowe1980

Breitling
Bytte min Rolex DJ mot en Milgauss på distans. Inga konstigheter och klockan var i toppskick (som utlovat). Rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: Zed

Ruben

Rolex
Köpte en gmt2 av zed (swissera) F2f i Göteborg. Inga konstigheter, allt som beskrivet. Skulle inte tveka att göra affär med honom igen.
100% goodguy
 
  • Like
Reactions: Zed

Coach J

Breitling
Köpte min Rolex av Zed jag skickade pengar efter ett par samtal åkte å träffa honom dagen efter och fick klockan och är supernöjd. En riktig 100 gubbe de där
 
  • Like
Reactions: Zed

Alekskr

Omega
Gjorde en deal med Zed igår. Har bara gott att säga om honom! Allt gick smidigt och skulle absolut göra affärer med honom igen.
 
  • Like
Reactions: Zed
Topp