Jag med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry för OT, men är det något WW EG-1 liknande i bakgrunden? Chefigt liksom klockan!Jag med!
Observant, det stämmer. Kaffe är ett annat stort intresse!Sorry för OT, men är det något WW EG-1 liknande i bakgrunden? Chefigt liksom klockan!
Tycker modellen passar väldigt bra åt båda hållen så att säga.Snyggt! Behåller jag min så kommer den troligen mest att bäras på strap framöver.
Grym Är det den som nyligen gick på auktion hos Bukowskis?06.0050.400 från 1990 lanserades för den Italienska marknaden. Boken, en av få (enda?) om Zenith, dess historia och modeller.
Grym Är det den som nyligen gick på auktion hos Bukowskis?
Vackert, man blir sugen på att köpa en till samlingen
För jäkla cool!
Börjar fundera om det är dags och låta denna vandra vidare.. frågan är bara vad man skulle ersätta den med som är lika jäkla bra
Blir nog svårt men Tag Heuer glass box, Breitling Top Time samt Tudor BB Chrono är några kronografer som jag tycker om. Zenith A384 revival samt chronomaster original är också härliga om man vill ha en Zenith.Börjar fundera om det är dags och låta denna vandra vidare.. frågan är bara vad man skulle ersätta den med som är lika jäkla bra
Om det ska vara en kronograf i samma nivå blir det svårt
Blir nog svårt men Tag Heuer glass box, Breitling Top Time samt Tudor BB Chrono är några kronografer som jag tycker om. Zenith A384 revival samt chronomaster original är också härliga om man vill ha en Zenith.