• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Zenith-tråden

Vad skulle ni säga är ett ”vettigt” marknadspris på en Chronomaster Sport 2022 Fullset?
IMG_0225.jpeg

Vad skulle ni säga är ett ”vettigt” marknadspris på en Chronomaster Sport 2022 Fullset?
IMG_0225.jpeg
Sjukt svårt att säga nu imho. Jag trodde 90-95k var marknadspris och vad man fick räkna med. Men med tanke på att @Magdacat inte fått sin såld ännu så vettefan 😳
Jag är inte sjukt insatt i vad modellen går för beggad men det känns som det här ändå får ses som ett riktigt kap?!

Sjukt svårt att säga nu imho. Jag trodde 90-95k var marknadspris och vad man fick räkna med. Men med tanke på att @Magdacat inte fått sin såld ännu så vettefan 😳
Jag är inte sjukt insatt i vad modellen går för beggad men det känns som det här ändå får ses som ett riktigt kap?!

För jag vill sälja snabbt, inte sälja.
Jag citerade ett rimligt pris utan vinst.
Om man tittar på klockans skick tycker jag att priset är väldigt bra..😁

Ja, polska.😁
Jag hjälper mig själv med en översättare.
Jag säljer den för den summa jag köpte den för.
Jag vill inte tjäna pengar, jag vill bara sälja det för att jag har ett nytt mål.☺️

Tack för svar 😎 yes jag såg den! I övrigt så har det varit väldigt få av modellen uppe på annons och de jag sett är modellen med vit tavla.
Har en eventuell affär på G med handlare så vi får väl se om det blir affär av det.

Tillbaka
Topp