Vad skulle ni säga är ett ”vettigt” marknadspris på en Chronomaster Sport 2022 Fullset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt svårt att säga nu imho. Jag trodde 90-95k var marknadspris och vad man fick räkna med. Men med tanke på att @Magdacat inte fått sin såld ännu så vettefanVad skulle ni säga är ett ”vettigt” marknadspris på en Chronomaster Sport 2022 Fullset?
För jag vill sälja snabbt, inte sälja.Sjukt svårt att säga nu imho. Jag trodde 90-95k var marknadspris och vad man fick räkna med. Men med tanke på att @Magdacat inte fått sin såld ännu så vettefan
Jag är inte sjukt insatt i vad modellen går för beggad men det känns som det här ändå får ses som ett riktigt kap?!
Säljes - Zenith Chronomaster Sport Black El Primero
Jag tänker sälja zenit Chronomaster Sport Black El Primero Zenit från 2023 03.3100.3600/21.M3100 i vackert skick under garanti Jag bjuder in Priset är redan fast, skicket är mycket bra Privat försäljning. Det är i min ägo och det är min egendom.. pris plus frakt inga återbetalningar...klocksnack.se
Det är ju det jag säger. Jag tycker det är märkligt att den inte redan är såld för det priset?! Har du fått något hugg?För jag vill sälja snabbt, inte sälja.
Jag citerade ett rimligt pris utan vinst.
Om man tittar på klockans skick tycker jag att priset är väldigt bra..
Ok. Trodde du pratade svenska. Ser nu att du är från polen och kanske kör google translate? Hugg = intresse från spekulantHar du fått något hugg? -
jag förstår inte.
Tack för svar yes jag såg den! I övrigt så har det varit väldigt få av modellen uppe på annons och de jag sett är modellen med vit tavla.Sjukt svårt att säga nu imho. Jag trodde 90-95k var marknadspris och vad man fick räkna med. Men med tanke på att @Magdacat inte fått sin såld ännu så vettefan
Jag är inte sjukt insatt i vad modellen går för beggad men det känns som det här ändå får ses som ett riktigt kap?!
Säljes - Zenith Chronomaster Sport Black El Primero
Jag tänker sälja zenit Chronomaster Sport Black El Primero Zenit från 2023 03.3100.3600/21.M3100 i vackert skick under garanti Jag bjuder in Priset är redan fast, skicket är mycket bra Privat försäljning. Det är i min ägo och det är min egendom.. pris plus frakt inga återbetalningar...klocksnack.se
En från 2021 blev nyligen såld för ~64k, inte på ks. Jag skulle säga att 65-70k är marknadspriset, lägg på några tusenlappar så får du det svenska marknadspriset.Vad skulle ni säga är ett ”vettigt” marknadspris på en Chronomaster Sport 2022 Fullset?
Typ 40% off RRP skulle jag säga är rimligt för en i bra skick. OM man vill ha en. Inte lättsålda direkt. (Då landar vi på typ 80k).Vad skulle ni säga är ett ”vettigt” marknadspris på en Chronomaster Sport 2022 Fullset?
list är väl typ 135?En från 2021 blev nyligen såld för ~64k, inte på ks. Jag skulle säga att 65-70k är marknadspriset, lägg på några tusenlappar så får du det svenska marknadspriset.
Kan vara så att det är olika mellan butikerna, men Watches of Switzerland har dem till salu för 10200€ (~118kkr).list är väl typ 135?
Kan vara så att det är olika mellan butikerna, men Watches of Switzerland har dem till salu för 10200€ (~118kkr).
Zenith Chronomaster Sport El Primero 3600 41mm 03.3100.3600/21.M3100 | Watches Of Switzerland UK
Zenith Chronomaster Sport El Primero 3600 41mm 03.3100.3600/21.M3100www.watches-of-switzerland.co.uk
Dags för kaffe.
£ är pund, inte EUR.
Haha!Dags för kaffe.
Grattis! Kanske köper in en till mig själv nästa år. Hur mycket fick du pröjsa?Haha!
Har sett summan 11 800€ florerat i diverse butiker nere i Europa, så ligger väl där någonstans.
Tack för svar alla berörda!
Fick tag på en vettig rackare så slog till!
PMGrattis! Kanske köper in en till mig själv nästa år. Hur mycket fick du pröjsa?
Stort grattis till en mycket fin klockaNyligen hemkommen!
Supernöjd rakt igenom, förutom länklåset då som skulle kunna varit lite mer utvecklat
Behöver ställa in datum/tid också märker jag haha
Fantastisk klocka, vad är det för ref?Took a good while but found a dream strap for my Zenith (Artem)
Zenith Chronomaster 03.2040.400/26.C496Fantastisk klocka, vad är det för ref?
Yes sirGood morning tråden! Någon mer som kör Zenith idag här?