Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kronografen i mitten ser riktigt trevlig ut, vad är det för ref. och årtal på den?Det bästa från 50-, 60-, och 70-talet. Då återstår väl att bygga vidare med 80-tal, 90-tal osv?![]()
Det är en A271. Har inte koll på exakt årtal.Kronografen i mitten ser riktigt trevlig ut, vad är det för ref. och årtal på den?
Snyggt, riktigt mysigt exemplar. Riktigt stabil Zenith trippel!Det är en A271. Har inte koll på exakt årtal.
Sitter ett inhouse 146 DP-verk i, som utvecklades av Martel och användes av UG innan Zenith köpte upp rättigheterna. En riktig pärla![]()
Tack! Jag får se vad som kommer adderas från senare decennier. Nedan lockar!Snyggt, riktigt mysigt exemplar. Riktigt stabil Zenith trippel!
Gillar konceptet att fokusera på märke och sen välja ut en favorit modell från olika tidsperioderTack! Jag får se vad som kommer adderas från senare decennier. Nedan lockar!![]()
![]()
Va e de för referens på den gröne?Det bästa från 50-, 60-, och 70-talet. Då återstår väl att bygga vidare med 80-tal, 90-tal osv?![]()
Jag vet inte riktigt, men sitter ett Cal. 40 i den.Va e de för referens på den gröne?![]()
Nu vet jag nog vad jag ska sikta in mig på för ”modern” modell.Tack! Jag får se vad som kommer adderas från senare decennier. Nedan lockar!![]()
![]()