• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zozoo

larsbeg

Panerai
Gjorde affär f2f med Zozoo idag. Mycket trevlig herre och klocka beskrivet skick. 100% GG i min bok. Gör gärna affärer igen.
 

Tobyponken

Cartier
Gjorde en bytesaffär med @Zozoo
Lite pengar åt mitt håll också. Snabb betalning, bra packat och en klocka i toppskick. Gör gärna affärer med honom igen. 100% GG
 

Paxs

Omega
Köpte klocka på distans av Zozoo, välpacketerat, snabbt och skick enligt beskrivning! Mycket nöjd!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fick precis hem en Nethuns Lava II som jag köpt av @Zozoo
Mycket smidig affär. Snabbt skickat och föredömligt packat. Helt klart Good Guy!!
 

Ampén

Omega
Jag har sålt en Panerai 1359 till @Zozoo på distans. En klart smidig affär med bra kommunikation och trevligt bemötande. 100% GG som jag gärna gör fler affärer med.
 
Gjorde ett byte med @Zozoo Igår.
Väldigt trevlig och trevlig kille.

Jag fick också en helt fair mellanskillnad.
En rak och snabb affär.
Dessutom tog han på sig att utforma ett mail"kontrakt/kvitto" mm. 👍

Gör gärna affärer med denna mannen
igen!
Helt klart en GG!

Mvh Hela dagen runt tavlan
 

Dr H

Cartier
2-Faktor
Bytte en klocka på distans med @Zozoo, bara positivt att säga - snabb, smidigt och trevlig kommunikation, snabbt skickad klocka som var välpacketerad. 100 % GG.
 
Topp